STSL 13/14 H:14 | Galatasaray 2-0 S.B. Elazığspor | M.S | 6 Aralık

Gol yemeden kazanmak daha bir güzel:)



♧tapatalk♧
 
Gol yeme sorunumuz bir maçlık çözüldü, Burak ın ofsayt sorunu da çözülse bir maç ta 6-7 atmamız kaçınılmaz.
 
Gol yemeden bitti :eek:

Burak'ın ofsaytlarından adamlar gelmeye fırsat bulamadı ki gol atsınlar... :loyal:
 
7-8 yasindaki kücük kuzenim bile nekadar faul yapiyor bu manyak adamlar diyor..



düsünün türk futbolunun halini
 
Ne saçma maçtı. Selçuk kafa golü attı, Burak freekick. O denli saçmaydı.



Resmen yürüdük maçta. En azından yorulmadık Juventus maçı öncesi diyerek teselli bulalım.
 
10dk'lık maç. Gerçekten acayip sıkıldım. Yıllar sonra bu kadar sıkıcı ve kötü maçımızı izledim.
 
Geri
Üst Alt