- 16 Haziran 2010
- 201.976
- 153.908
- 6.838
Ofsayt Odulu olsa keske FIFA da, Burak Yilmaz her sene alir, rakipsiz cunku...
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Burak'in yeteneksizligi bunca yildir hicbir futbolcuda gormedim, kimseyle karsilastirmam bilesabrinin 11 yıldır oynadığı yerde haydi haydi oynar.
Ne saçma maçtı. Selçuk kafa golü attı, Burak freekick. O denli saçmaydı.
Resmen yürüdük maçta. En azından yorulmadık Juventus maçı öncesi diyerek teselli bulalım.
CL çeyrek finalistliğinden birden nasıl Anadolu takımına dönüştük birisi açıklayabilir mi?
Ofsayt Odulu olsa keske FIFA da, Burak Yilmaz her sene alir, rakipsiz cunku...
şikeci feboş kötü oynar, son dakikada gol atar, ... kazanır. bizim taraftar hemen vay be adamlara bak en kötü durumda bile kazanıyo der.
biz kötü oynayıp kazanırız, son dakikada gol atar kazanırız. bizim taraftar zar zor yeniyoruz, bunu da böyle yeniyosan bırak git, ... başlar.
bu takımın en büyük düşmanı, bu takım kötü gidiyosa bunun en büyük sebebi iğrenç taraftarıdır. amatör takımlardaki taraftarlık ve takın desteği bizim taraftarımızda yok.
ona, buna leş, çöp diyorsunuz ya, asıl çöp kendinizsiniz. defolun gidin.