STSL 13/14 H:14 | Galatasaray 2-0 S.B. Elazığspor | M.S | 6 Aralık

Ofsayt Odulu olsa keske FIFA da, Burak Yilmaz her sene alir, rakipsiz cunku...





uefa-n%C4%B1n-burak-y%C4%B1lmaz-%C4%B1-en-iyi-futbolcu-se%C3%A7mesi_362048.jpg
 
Biri herkese yemek ısmarlıcaktı gol yemezsek :trollfacce.gif:
 
İyi ki izlememisim 2. yariyi, yani yorumlardan anladigim kadariyla :asd:. Sizde kendi kendinize niye iskence ediyorsunuz bile bile
 
şikeci feboş kötü oynar, son dakikada gol atar, ... kazanır. bizim taraftar hemen vay be adamlara bak en kötü durumda bile kazanıyo der.



biz kötü oynayıp kazanırız, son dakikada gol atar kazanırız. bizim taraftar zar zor yeniyoruz, bunu da böyle yeniyosan bırak git, ... başlar.



bu takımın en büyük düşmanı, bu takım kötü gidiyosa bunun en büyük sebebi iğrenç taraftarıdır. amatör takımlardaki taraftarlık ve takın desteği bizim taraftarımızda yok.



ona, buna leş, çöp diyorsunuz ya, asıl çöp kendinizsiniz. defolun gidin.



bizim karanlik güclerimiz yok maalesef oturup sakin kafayla düsünelim bu performansla yine ilk deplasmanda bunlar puan kaybeder. bukadar isteksizlik, ruhsuzluk olamaz.
 
Pek zorlayamadık rakibi ama bunda erken gelen skor ve Juve maçını düşünmenin etkisi vardır mutlaka. Gol yemeden kazanmayı özlemiştik. :)
 
Son olarak; Yuventus maçını kazanrsak gruptan çıkacağımızı düşünüyorum. Kazanmak için de gol atmamız gerektiğini belirtmeme bile gerek yok. Evet.
 
Futbol katili bi takımız,Elazığ bile futbol oynamaya çalışıyor şu kadrolarıyla.
 
Bologna - Juve maci basladi
 
Sonuç güzel ama en az 1 gol daha atmalıydık. Çok kaçtı 2. yarı.



Diğer taraftan kadroyu yerin dibine sokanlar biraz utanmışlardır umarım.
 
Geri
Üst Alt