STSL 13/14 H:14 | Galatasaray 2-0 S.B. Elazığspor | M.S | 6 Aralık

Bu maçta savunmayı veya bireysel olarak savunma oyuncularını övecek bir durum yok, rakip 2.ligde bile oynayacak kalitede değildi.
 
Adam gibi pres her zaman sonuç verir..

Bu senenin en iyi presini Kopenhag maçında yaptık ve ilk yarıda 3 gol attık.

İstenilince yapılacak birşey.
 
Yekta'yı taraftar alkışladı ama neyini alkışladı çözemedim bence sahanın en kötüsüydü Ceyhun kazması bile iyi iş çıkardı.
 
Elazığ'ı devirdik Juve'den mi korkacağız.



Hayır

ac milan

sparta prag

arsenal

monaco

roma

athletic bilbao

bologna

dortmund

deportivo la coruna

eintracht frankfurt

fc barcelona

lokomotiv moskova

fc nantes

austria wien

bordeaux

hertha berlin

juventus

leeds united

liverpool

olimpiakos

panathinaikos

paris st germain

psv eindoven

real madrid

sl benfica

ss lazio

glasgow rangers

devirdik.

Juve'den mi korkacağız.
 
Elazığspor 3 oyuncuyla ilerde bastı ve ikinci yarı adam gibi paslaşarak 1 tane atağımız yok.



Ligin 18. takımına koca 2. yarı kontra atak ile hücum edebildik. İyi ki bugün rakip Elazığspor'du.
 
vasatı aşamadık mancini ile olmaz ne yapıp edip şenol hocayi getirmeliyiz



GT-S5830 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
--------------Muslera----------------

--------Chedjou-Ceyhun-Gökhan-------

--Eboue---Selçuk----Melo-------Riera--

----Bruma---------X----------Sneijder



Juve maçı için
 
Adamların 10. maçları oldu üst üste yenildikleri, bırakın da rahat yenelim. Bence maç başı hariç bir şey oynamadık.

Bu taktik gereği de böyleydi tabi, ama bu maçta daha iyi oynayabilirdik.
 
Geri
Üst Alt