STSL 13/14 H:16 | Karabükspor 2-1 Fenerbahçe | M.S | 22 Aralık

Karabük tek kale oynadı resmen, özellikle öndeki presle feneri bunalttılar. Fener umarım 2. yarıda düşüşe geçer, bu oyuncu kadrosu zaten düşüşe geçicek gibi. Bizde artık özellikle deplasmanlarda puan kayıpları fazla yaşamayız. Yoksa puan farkı zor kapanıcak. Herşey bizim elimizde.
 
benim fenerli bir arkadaş var biz de ne zaman maç izlese fener kazanamıyor zorla ikna ettim olm totem falan yapma gel izleyelim alırsınız maçı dedim her türlü ,yine kaybettiler:DD



Böyle 3-4 haftaya bir sor yine buna. Her hafta sorarsan killanir :D
 
benim fenerli bir arkadaş var biz de ne zaman maç izlese fener kazanamıyor zorla ikna ettim olm totem falan yapma gel izleyelim alırsınız maçı dedim her türlü ,yine kaybettiler:DD

ayni durum benle bi arkadasda var ama tam tersi.. fenerlinin evi :D gidince kazanamiyoz. 1 senedir gitmeye korkiyom
 
Daha önce bir başlık altında da yazmıştım Fenerden puan yada puanlar alacak anadolu takımlarını. Sıralamam da aynen şöyleydi: Karabük,Antalya,Trabzon ve Eskişehir. :)
 
Süper süper. Ben de diyorum neden millet çok seviniyor. Ulan dünyadan koptum sandım bir an :D Tamam TS galibiyeti her halükarda önemli de :D



Ohh ohh :D
 
aguhe3y8.jpg






Tapatalk
 
Geri
Üst Alt