STSL 13/14 H:16 | Karabükspor 2-1 Fenerbahçe | M.S | 22 Aralık

İçimin yagı eridi süper bı hafta gecırdim bu hafta

Karabük tecavüz etmıs dıyorlar varmı aslı
 
Fb maçlarını 90 dk izlemeyi geçtim , özetini bile izlemiyorum ama bu topiği mesajsız geçmek istemedim.





Hala ağladıklarına göre Karabük çok sağlam koymuş :f68.gif::f68.gif:.
 
Espriyi bozmussunuz. Fb'nin transfer edemediği adamlar olması lazim. Misal;



90+12 Belhanda'nin asistinde Cardozo durumu 3-2 yapti







N5
 
Sneijder vurdu ve gol oldu



Harbi kaç kaç oldu:)
 
Fenerbahçe'nin kalan deplasmanları



Eskişehir

Sivas

Elazığ

Trabzon

Gaziantep

Galatasaray

Beşiktaş

Akhisar

Kayseri



Galatasaray'ın kalan deplasmanları



Erciyes

Gaziantep

Antalya

Rize

Karabük

Konya

Sivas

Elazığ

Trabzon



Bizim deplasmanlarla kıyaslarsak onlarınkiler çok daha zor. Arena'da onları yeneceğimizi varsayarsak (Aksini düşünmemeliyiz bile) puan farkı 5 ve bu 5 puanlık fark çok rahat bir şekilde bu fikstür farkıyla kapanabilir. Yeterki biraz istekli oyun, devre arası 1-2 güzel takviye ve adaletli hakem kararları olsun. 11 puan farktan sonra şampiyonluk kaybetme korkusu onları çok panikletecektir ikinci yarıda. Yeterki biz şöyle 5-6 haftalık seri yapalım. Gerisi gelir zaten..
 
Mehmet Topal'ın açıklamaları şimdi dinledim.Tam Fenerli olmuş tebrik ediyorum. :disgust:
 
Fenerbahçe'nin kalan deplasmanları



Eskişehir

Sivas

Elazığ

Trabzon

Gaziantep

Galatasaray

Beşiktaş

Akhisar

Kayseri



Galatasaray'ın kalan deplasmanları



Erciyes

Gaziantep

Antalya

Rize

Karabük

Konya

Sivas

Elazığ

Trabzon



Bizim deplasmanlarla kıyaslarsak onlarınkiler çok daha zor. Arena'da onları yeneceğimizi varsayarsak (Aksini düşünmemeliyiz bile) puan farkı 5 ve bu 5 puanlık fark çok rahat bir şekilde bu fikstür farkıyla kapanabilir. Yeterki biraz istekli oyun, devre arası 1-2 güzel takviye ve adaletli hakem kararları olsun. 11 puan farktan sonra şampiyonluk kaybetme korkusu onları çok panikletecektir ikinci yarıda. Yeterki biz şöyle 5-6 haftalık seri yapalım. Gerisi gelir zaten..



Şu fikstüre bak, şampiyonluk için bizim daha fazla umutlu olmamız lazım.
 
Bu yarışta bizim ne yapacağımız kadar TFF'ninde ne yapacağı çok önemli!!!
 
Geri
Üst Alt