STSL 13/14 H:16 | Karabükspor 2-1 Fenerbahçe | M.S | 22 Aralık

Fener aslında her deplasmanda maçında böyle ezik ve rezil oynuyor ama rakipler maçların kopma anlarında gerekli golleri atamadıkları için şans dönüyordu ve fener iyi oynuyor gibi görünüyordu, basın da inanılmaz şişirdi, kondisyon olayı falan acayip abartmışlardı. Ama gerçek fener bu ve şanslarının bir yerde döneceği belliydi, sonuçta nereye kadar gidecekti? 2. yarı fener deplasman maçlarının %70'inde puan kaybeder muhtemelen. Önemli olan bizim ne yapacağımız. Bunlar tamamen şişirilmiş.
 
Of bu maçı kaçırdım yahu.. Nasıl ezdi mi karabük. :D
 
Furkan efsane oynadı.Volkan ayısı son dakika o topu çıkarmasaydı iyi olacaktı.
 
fethiye kaçırmadı ki fark attı. 4-1 bitmesi gerekirdi 4 golde nizami ofsayt yoktu. ama hakem efendi saymadı, canı istemedi heralde. yada golleri beğenmedi.



Yeminle şimdi biri böyle yazar diye düşündüydüm ama lafı uzatmak istememiştim hemen de yazdınız ha :D

Biliyorum Fethiye'nin gollerinin verilmediğini, demek istediğim oyun olarak ezdi Karabük.
 
Biraz geç oldu ama fenerliler kusura bakmasın maç saatinde çalışıyorduk.

fenere kaymanın zevkide bir başka oluyor.Bütün Karabükspor camiasını tebrik ederken fenerede geçirmişler olsun diyorum.
 
Geri
Üst Alt