STSL 13/14 H:19 | Eskişehirspor 2-1 Fenerbahçe | M.S | 1 Şubat

Vay kuyt vay!

Çakal!

elle gol atıyor üstüne seviniyor

Allahtan hakem yakalamış
 
En başından beri ne diyorum ben kardeşim.



Fenerin deplasmanları boru gibi.



Bak eskişehirde 3 puan bıraktılar.



Daha bunun antepi var bursası var trabzonu var beşiktaşı var GALATASARAY'ı var.



Hiç kasmayın,şampiyonuz bu yıl.



Bakın görün.
 
Bizimkiler adam gibi oynasa her türlü şampiyonuz ama bizimkilerde de iş yok maalesef..
 
En başından beri ne diyorum ben kardeşim.



Fenerin deplasmanları boru gibi.



Bak eskişehirde 3 puan bıraktılar.



Daha bunun antepi var bursası var trabzonu var beşiktaşı var GALATASARAY'ı var.



Hiç kasmayın,şampiyonuz bu yıl.



Bakın görün.



agzindan bal damliyor bersancigim, ama sorun fener degil, bizimkiler bisey oynamiyor :S
 
BbfHzVeCAAAI3PO.png:large




97-98 sezonunda oldu bu sene de olabilir !
 
Aslında ben bugün feneri beğendim genel olarak ama geçen haftanın acısı çıktı belkide.

Eskişehir 60-75 dakikaları dışında öyle çok dominant oynamadı bana kalırsa gol dışındada öyle net bir pozisyonda bulamadılar.

Ancak Webo'nun sakatlanması ve Emenike'nin yokluğu en az 2 hafta fena sallayacaktır feneri.

Artık sıra bizim futbolcularımızda teknik ekipte filan değil.Eğer istiyorlarsa liderliği karakterlerini koyarlar ve yarın maçı alıp kuşları paniğe iterler.
 
arada 10 puan olmasina ragmen fenevliler yusuf yusuf



bugün biz 10 puan önde olsak, cok daha rahat olurduk :)
 
Şu Kuyt'un verilmeyen golüne bakın..oğu yorumcu üstünde durmayacaktı doğru dürüst oldu bittiye gelicekti.Herkes fark 13 diyecekti.Bakın ne kadar önemli orda gol verilse fener büyük ihtimal maçı kazanacaktı.



İşte bu puan farkı bu tip hatalarla oluştu.Ne penaltılar verilmedi giden maçlar döndü.
 
Şu Volkan'nın Milli takımın 1. kalecisi olması skandal.Elemeler de Volkan yerine Onur olsaydı playofftaydık
 
Geri
Üst Alt