Barış Çetiner
Ulubatlı Souness
- 3 Temmuz 2010
- 37.456
- 1.473
- 1.788
barca yenildi fb yenildi dany gitti. ne mukemmel bir gundur

Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
barca yenildi fb yenildi dany gitti. ne mukemmel bir gundur

haha
video video hemen![]()
Sivas'tan puan mı bekliyorsunuz Sivas'tan ? Sivas ?![]()
En başından beri ne diyorum ben kardeşim.
Fenerin deplasmanları boru gibi.
Bak eskişehirde 3 puan bıraktılar.
Daha bunun antepi var bursası var trabzonu var beşiktaşı var GALATASARAY'ı var.
Hiç kasmayın,şampiyonuz bu yıl.
Bakın görün.
agzindan bal damliyor bersancigim, ama sorun fener degil, bizimkiler bisey oynamiyor :S
Dur daha çocukların lisansı yeni çıktı.Bikaç haftaya yakarız bu ligi
Ah keskee, ama kaybedecek lüksümüz kalmadi, örnegin yarin ki bursa maci, cok zor mac
Sent from my iPhone using Tapatalk
2-1 alırız
2 gol de sneijder'den
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sivas´mis. Tüh anasini satayim. Carlos yatar
Yatmaz. Carlos fenerden gitdikden sonra demeclerini görmedin mi? Carlos pek sevmiyor bana kalirsa feneri.