STSL 13/14 H:19 | Eskişehirspor 2-1 Fenerbahçe | M.S | 1 Şubat

Fener'in fikstürü çok zor.1. devre çok ekstra puanlar kazandılar.Bu dönemde kazanmaz,Eses maçı gibi takılırlarsa;çok puan kaybederler.Mesele biziz.Bizim fark yaratmamız lazım.Olası puan kaybı yapabileceğimiz çoğu maçta o puanı kaybediyoruz.Aklıma gelen bir Beşiktaş maçı istisna.Bu sayının artması lazım.Ben Mancini'ye güveniyorum inşallah 4. yıldız gelir.Bu maçta kıvılcım olur.
 
bu sezon planlanıldığı gibi bitmeyecek.
 
Arkadaşlar fener öyle aman aman top oynamıyor sadece duran toplardan karambollerden ceza sahasında tekvando sporuyla gol atiyorlardi Allah var caner denilen cirkefte iyi orta açıyor
 
Yenersek puan farki 7'ye düsüyor bu fark kapanir..
 
sikeciler aydin'in sakatlanmasiyla ilgili dalga geciyorlardi



webo'nun ayak bileginde kirik olusmus



ilahi adalet
 
obaaaa hayattan kopmuşum ben yav haberim yok çakmışlar minik kuşuma hahahahha :cigara:
 
Yarın galibiyet şart güzel istekli ve umut verici bir oyun oynamak şart oğlu şart!
 
Haftaya da Sivas'ta en fazla 1 puanları var. Yalnız Fener'in en tehlikeli oyuncusu Caner gibi duruyo şu anda, duran toplarda çok etkili hale gelmiş. Bizdeyken hatırlarım da ön direğe kestiği kornerlerde az cinnet geçirmemiştim.
 
Fenevin en en en tehlikeli yani harbiden caner'in duran toplari



Bugün bir tane korneri direk kaleye yolladi boffin iyi kaleci olmasa yemisti



Diger duran toplarda hep tehlike olusturdu
 
Geçen hafta berabere kalmasaydık bu hafta farkı 5'e düşürmek için sahaya çıkıyor olacaktık. Hayırlısı olsun artık.
 
Geri
Üst Alt