Mustafa Çelik
Tecrübeli Üye
- 8 Aralık 2008
- 5.085
- 271
- 1.548
Fener'in fikstürü çok zor.1. devre çok ekstra puanlar kazandılar.Bu dönemde kazanmaz,Eses maçı gibi takılırlarsa;çok puan kaybederler.Mesele biziz.Bizim fark yaratmamız lazım.Olası puan kaybı yapabileceğimiz çoğu maçta o puanı kaybediyoruz.Aklıma gelen bir Beşiktaş maçı istisna.Bu sayının artması lazım.Ben Mancini'ye güveniyorum inşallah 4. yıldız gelir.Bu maçta kıvılcım olur.
