STSL 13/14 H:19 | Eskişehirspor 2-1 Fenerbahçe | M.S | 1 Şubat

fb'nin bütün oyun planı bir sol bek üzerine kurulmus.bugün caner'i cıkar fb kan ağlar.umarım caner sözlesme yenilemezde avrupa'ya gider.
 
Kabul etmek gerekir caner kendini çok geliştirdi, bizde ki caner'e kıyasla çok iyi oynuyo. Umarım avrupa'ya gider kendini burda harcatmaz.
 
Haftaya da Sivas'ta en fazla 1 puanları var. Yalnız Fener'in en tehlikeli oyuncusu Caner gibi duruyo şu anda, duran toplarda çok etkili hale gelmiş. Bizdeyken hatırlarım da ön direğe kestiği kornerlerde az cinnet geçirmemiştim.



Bizim o konuda bir uğursuzluğumuz var, dünyanın en iyi orta acan adamı :-) bize gelse yine ön direğe acar ortayı
 
Maçın sonucunu şimdi öğrendim.Eskişehir bu eziklere geçirmiş,birde başımın ağrısı geçse!...
 
Tarık ikinci yarı baya iyiydi. Biraz GG'lik gördüm sanki kendisinde. İyi top sürüyor her şeyden önce.
 
Tarık elimizin içindeyken gittik hiç bir pozisyonu oynayamayacak bir adamı aldık.
 
duyan da biz 10 puan öndeyiz sanacak herkes

eğri oturup doğru konuşalım

beklerin her ikisi de bizden iyi ilerde alex nasıl katkı verecek belli değil

semih- eğemen eşit

?- alvez karşılaştıracak stoperimiz bile yok

kaleciler açık ara biz

melo-topal melo bariz şekilde

selçuk-emre ve diğerleri selçuktan daha iyi katkı veriyorlar

bizimkiler-kuyt tabiki kuyt

umut,drogba,burak-webo,emenike,sow açık ara fener



yeni transferler ne katı verecek durum değişebilir bide drogba isterse kimse onu durduramaz



en büyük avantajlardan birisi klasik ersun yanal takımının ani form düşüşleri

fenerin çok handikabı var biz çok kötüyüz kabül edelim
 
Tarık için hayıflanmayın iyi oyuncu ama komple bir oyuncu değil beğenmediğimiz salih de ise komple bir oyuncu olma potansiyeli var

doğru çalışırsa tank gibi bir oyuncu olur
 
[media]https://www.youtube.com/watch?v=wssmBcmxnVw[/media]



:rolleyes:
 
Geri
Üst Alt