STSL 13/14 H:2 | Bursaspor 1-1 Galatasaray | M.S | 25 Ağustos

Söylemeyim söylemeyim diyorum da maç saati ne zaman seyahat etsem maç 1-1 bitiyor . Bjk 1-1 Gs .Arda Sivok . Atl 1-1 Gs Reyes Keita. Bir kaç tane de dandik lig maçı vardı hep 1-1 yani . Umarım bugün bozulur bu seri.



[attachment=3165:indir.jpg]
 

Ekli dosyalar

  • indir.webp
    indir.webp
    11,5 KB · Görüntüleme: 118
Bu maçta puan kaybedeceğimiz çok belliydi yanlız fazla üzülmedim.Haftaya Eskişehir'de puan bırakırsak o zaman üzülürüm
 
Emre yine Emre ... degisiklikler cok kötü ... Terim'in eksikligi cok belli oluyor ... Davala/Sas ne ise yariyorlarsa. Gerci bu sinirlama ile fazla alternatif yok. Bir sey diyecem bu sinirlama'ya ama o yapacagini yapiyor bizimle zaten ...



Hic memnun degilim bugünkü mactan. Umarim artik takim VE taraftar isi biraz ciddiye alir. 4cü yildizi cepte görenler var bu forum'da. Daha SL baslamadi bile.
 
kimse kusura bakmasın ama bu takım tek forvet oynamalı ve derhal 2 kanat oyuncusu alınmalı. burak da yedek oturacaksa kalsın trip atacaksa gitsin. burak iyi oyuncu ama tek forvet kanatlı oynamamız şart oğlu şart
 
taraftar takımın sorunlarını biliyo artık,ama bişey yapılmazsa sonlarını hazırlar her kim olursa olsun...futbolcusu,teknik yardımcısı,başkanı,yönetimi..fatih terim lazım bu takıma,ona bişey diyemem.
 
Güzel kardeşim elbetteki normal şartlarda Drogba kalır sahada ama bugünki sapır sapır dökülen Drogba değil.

İlaveten hepimiz belki kabul etmekte zorlanıyoruz ama Drogbanın egosu bazen takımı aşırı olumsuz etkiliyor.



Valla bunu Burak'ta yapıyor. Sen Drogba'yı alırsan rakip gelir üstüne işte. Geçen hafta çıkarsa anlardım işte.
 
sen olayin özünü anlamamissin,bizim takimda drogba cikip yerine girebilecek kapasitede adammi varki drogba cikiyor.adam defanstan en az 5 top cikardi,2 stoperi defansta cakili birakta.o ciktiktan sonra bursa stoperleri ile ailece ustumuze rahatca geldi.demiyosunki yutuyen burak,rezil oynayan hamit dururken drogba nasil cikar,drogbanin cikmasinin neyi dogru

Ben olayın özünü senden iyi anlıyorum. Teknik olarak her maçta Drogbanın sahada kalması lazım, evet. Ama bugünkü Drogba sahada kalmaz kusura bakma. Her topu ezdi, rakibe verdi. Defanstan 2 top çıkardı o kadar. Drogbaya da bazen mesaj vermek gerek. Aksi halde zarar vermeye başlayacak.
 
Selçuk iyi oynamadıkça bu maçtaki sıkıntıları yaşarız. Selçuk'un oyuna girmesi top alışverişini daha çok yapması gerekiyor.
 
Rezalet futbol+mücadele=Tek forvet oynamadıkça,bi bekin Hakan diğer kanadın Hamit olursa hiçbir deplasman maçında galip gelemeyiz,Arsenal+Fener maçlarındaki futbol ortada.
 
söylenecek herşey söylendi, çok zahmet olacak ama bi solbek ,bi kanat+kerim frei ve muhammet demiri almalılar parayı basıp.
 
Valla yapacak bişey yok. Hani bu sistemle ligi götürürüz bi şekilde dedimde o da olmuyor. Mecburen artık Chedjouyu tribüne yollayıp çift Türk stoperle devam edip ya Amrabat ya da yeni bi transfer yapıp yabancı bi kanat oynatmalıyız. Burakta yedek mi kalacak küsecek mi ne olacaksa olsun yapacak bişey yok. Burak+Arda takası bizim işimize gelir
 
gsc forum yonetimide GS geleneklerine tam bagli bir sekilde hareket ediyor,taraftari ve camiasi ile iyi giden birseye comak cokup agrisiz basimizi agritmak gibi bir aliskanligimiz var.ne guzeldi eski forum durduk yere 8 saatte baglanan 12 saattemesaji onaylamayi bekleyen bir sisteme gecmek neyin nesidir ya
 
tamam bursa zor deplasman eyvallah takım o gün formsuzdu da aşağıdaki tabloda 60 milyon euro fark var böyle oyun olmamalı..



Bursa : 41,150,000 euro Galatasaray : 103,250,000 euro

kimse herşey para mı demesin arada bu kadar para farkı varsa böyle oyun oynanamaz burda bi yanlışlık vardır.

eminim ki teknik heyet bunu düzeltecektir tamam kızabiliriz ama abartmamak lazım

unutmayalım ki biz son 2 yıldır bursayı yenemedik ve şampiyon olduk

benim derdim iyi oyun oynasınlar yenemeseler de alkışlarız
 
Bosver ya. 1 kere kazandin, 10 kere puan kaybettin. Her sene aynisi yani. Bunu hepimiz biliyoruz.



Haftaya Eskisehir´den de cikamayacagiz biz. Cünkü bu tip atmosferleri kaldiramiyoruz. Kesin bu.



Sampiyonlukla alakasi yok. Yine oluruz belki, ama bu fobi beni deli ediyor artik.



Bi şekilde adam gibi top oynayamıyoruz işte bu deplasmanlarda. Atmosfer desen sürekli kadrolar değişiyor, yeni isimler geliyor ama vaziyet aynı. Kötü futbolun üstüne savunma zaafları da olunca olmuyo sanki. En son bu zor deplasmanlarda iyi oynadığımız maç 2-2 lik fener maçıydı.
 
Takiminda top tutan, rakibini korkutan, sana güven veren bi Drogba´n var zaten. Cikariyor ya. Ölüsü cikmaz ölüsü.



Selcuk cikiyor. Onun da ölüsü cikmaz oyundan. Gören de elinde Xabi Alonso var da onu sokuyorsun sanacak.



Giren adamlar Emre, Erman, Umut. Tabiki puan kaybedersin. Bunlarin her tarafi futbolcu olsa ne yazar?



Bunlarin en formda hali, Drogba ve Selcuk´un en ölü halinin ceyregi etmez ceyregi
 
beyler sorunu buldum. bizim takım her bursa maçında feribotla bursaya gittiği için yaylaya çıkan insan psikolojisiyle gevşekliğin mokunu çıkarıyor
 
Benim anlamadığım hadi orta sahayı kanatsız aynı tipte oyuncularla kurdun. Hadi kanat akınları yapamıyoruz ondan da geçtim. İyi de birader bu adamlar orta sahada 2 pas yapamayacaksa at topunu çöpe.
 
Selçuk iyi oynamadıkça bu maçtaki sıkıntıları yaşarız. Selçuk'un oyuna girmesi top alışverişini daha çok yapması gerekiyor.



Göbekte Meloyla birlikte oynarken sahanın ortasında olduğu için görüş açısı daha geniş oluyodu şimdiki sistemde sola yakın oynuyo haliyle görüş açısı daralıyo.En mantıklısı 1 tane kanat oyuncusu alıp 4-2-3-1e dönmek o sistemde Selçuk'un verimi de artar
 
Geri
Üst Alt