STSL 13/14 H:2 | Bursaspor 1-1 Galatasaray | M.S | 25 Ağustos

Yahu genelleme yapıp konuyu saptırarak saçma sapan konuşma Teoman. Tabi ki Drogbaya gelene kadar çıkması gereken en az 5 adam var.

Konu Drogbanın çıkmasıydı onun üzerine yazdım.

İyi sıradan futbolcu değil diye yeri gelsin ağzımıza sıçsın.

yav bende sana diyorumki bugunü oyundan 3 kisi cikmazdi ched-muslera-drogba.ilk mesajinda drogbanin cikmasi dogru diyosun nasil dogru imis sen onu anlat.buraktan hamitten selcuktan sneijderden dahami kotuydu nereye cikiyor drogba benim derdim o
 
SELCUK BURAK DROGBA SNEIJDERIN OLDUGU TAKIMDA GERIYE KALAN ADAMLARIN İT GIBI OLMASI LAZIM

DEPLASMANDA BÖYLE MAÇLARA ALISIN DERIM
 
Pres yapacak oyuncunun şart olduğunu gördük. Bi transfer kesin yapılmalı ve Terim oyuncuları uyarmalı pres açısından güçlenmeliyiz.



GT-I8190 cihazımdan Tapatalk 4 Beta ile gönderildi
 
Bence takım yapılanmasında büyük sıkıntı var

Hep aynı özelliklı oyuncular takımda kollektıf olarak birbirini tamamlayacak adamlar sart
 
Daha milli takım başlamadan rezil futbolumuza devam ediyoruz geçen senede böyleydik.koskoca galatasaraya son 30 dk. bursadan antepten gol yemeyelim diye bi yerlerini yırtıyor.şamp. ligine hiç gitmiyelim o zaman bu kafa ile.hele barca bayern gelirse direk çıkmıyalım.takım zaten iyi değil rezil oynuyor terim bide bizle birlikte milli takımla uğraşıcak daha burayı doğru yönetemiyor.gitmeliydi takımdan sadece milli takım yönetmeliydi galatasaraya çok zarar vericek ve sene sonu gidecek.

not:felaket tellalı.
 
Bursa çok iyiydi adamlar içerde maç vermez agresif oynadılar pas trafiğine hayran kaldım batalla her yıl üstüne koyuyor
 
fatih hoca eğer dendiği gibi mukavele uzatılmadığı için tff ile anlaştı ise suçlu durumuna düşer. halbuki 1-2 ay bekslese ünal aysal istemese bile baskıyla sözleşme uzatmak zorunda kalacaktı
 
kurban olduğum Allah o koca kafayı ve brumayı nasip etsin bize.başka bişey istemem.
 
yalnız tff tarafından belliki böyle şeyler söyleniyor serhat ve sinan engin itlerine. terim bu olaya netlik kazandırmalı derhal terimle sözleşme uzatılmalı eğer yapılmayacaksa terim bi zahmet milli takıma gitsin

ya terim neye netlik kazandiracak,gitti tüpcü ile imza toreni duzenledi rezilligin dibine vurdu.herkes biliyorki terimin bitmek bilmeyen egolari bu noktaya getirdi isi,bka ben iki takimida yonetirim,aradanmilli takimi eleme maclarina bir tasirsam ozaman terim diye inler her yer vsvs.milli takim havlu atmis ahi gitmis vahi kalmis adam birde milli mesele falan diyor,cocuga masal anlatiyor sanki
 
yav bende sana diyorumki bugunü oyundan 3 kisi cikmazdi ched-muslera-drogba.ilk mesajinda drogbanin cikmasi dogru diyosun nasil dogru imis sen onu anlat.buraktan hamitten selcuktan sneijderden dahami kotuydu nereye cikiyor drogba benim derdim o

Bende diyorumki 10 kere Drogbanın çıkması doğru ve emin ol bu günkü çıkış onun kalkmış kıçınıda biraz olsun indirir ve daha iyi performans gösterecektir.

Bunun dışında zaten Selçuk, Melo, Hamit, Burak falan konuşmuyorum bile.

Sen şunu kabul etmiyorsun. Takımda Drogba ile başlayıp Melo, Eboue ve Selçukla devam eden ciddi bir lakayıtlık, ligi küçümseme problemi var.
 
yalnız ünal aysalın bukadar başarılı bi hocayla 3 yıllık szöleşme imzalamaması resmen saçmalık. fatih hocanın da bu milli takım olayı ayrı bi saçmalık. illa iyi giden sistemi bozacaksınız
 
bu biraz ağır olur bence

yabancı sınırlaması varken kimi alacaktık Allah aşkına kimse artık erken zengin demesin

ha buna göre plan yapmadılar dersen o ayrı ama bence mevcut şartlarda kullanabileceği en iyi 6lıyı oynatıyor

yerli oyuncuların hali ortada



Ben transfer istemiyorum hele Erkan filan hiç istemiyorum.Mümkünse Ülke içinden adamda istemiyorum.

Ama sırf bedava diye Erman alınmaz.

Başka yerli yok diye Umut'a yıllık 2 milyon verilmez.

Hamit bedava iken bize gelmedi.1 sene sonra bonservis verdik onu da sırf feneri araya soktu diye aldık.Senelik 3.5 alacak adam mı?



Bizdeki sorun plansız programsız hareket etmek.

Terim anlamıyor transferden.
 
fatih hoca eğer dendiği gibi mukavele uzatılmadığı için tff ile anlaştı ise suçlu durumuna düşer. halbuki 1-2 ay bekslese ünal aysal istemese bile baskıyla sözleşme uzatmak zorunda kalacaktı



Demekki yönetimin zoraki imzalamasını istemiyor. Bir bakımdan da haklı olabilir ama nolursa olsun milli takımın basına geçmesini haklı kılmaz.
 
İstediği kadar gol atsın, deplasmanlardaki zor maçlarda Burak ı kesip orta sahayı 5 leyemediğimiz sürece sıkıntı yaşamaya devam edeceğiz.
 
Geri
Üst Alt