STSL 13/14 H:2 | Bursaspor 1-1 Galatasaray | M.S | 25 Ağustos

bu macta hakeme laf diyeceksek oyuncu degisikliklerini yapani taksimde sallandirmamiz lazim,geciniz boyle bos isleri

hicte bos degil sen orda 2 0 öne gecsen mac kopacak.

sonucta yine bi hakem hatasindan mac döyor, tabiki degisikliklerde berbat.

ama sonucta yine büyük bir hakem hatasi var orda nekadar kötü oynarsan oyna.
 
senin t.direktorun 1 haftadir basinin dilinde yok milli takima gitti yok Galatasarayi birakti,yok basin toplantisi imza torenleri vsvs ondan sonra sahada futbolculardan ciddiyet bekle.cok agir yazardim ama neyse
 
Takımda sistem diye birşey yok. Elmander-Necati-Engin ile ilk yıl oynadığımız futbolun yanına 2 senedir yaklaşamıyoruz.
 
senin t.direktorun 1 haftadir basinin dilinde yok milli takima gitti yok Galatasarayi birakti,yok basin toplantisi imza torenleri vsvs ondan sonra sahada futbolculardan ciddiyet bekle.cok agir yazardim ama neyse

Birde sırf aba altında sopa gösterecem diye kesin bir dille Milli takımla uzun vadeli bir anlaşmayı yalanlamazya Hoca. Ben en çok buna tilt oluyorum.
 
Kontra atak futbolunu yapamadıgımız icin boyle zor deplasmanlardan cıkamıyoruz.

Gercek kanat ozelliklerine sahip 2 tane becerikli oyuncumuz olsa eminim ki bugun rahat kazanırdık. Böyle zor deplasmanlarda kontra cok onemli bir silahtır.Diger anadolu takımlarına nazaran karşımızda oynamaya calısan bir takım oldugundan arkada iyi yakalayabilirdik eger iyi kanat oyuncularına sahip olsaydık. Kanat oyuncularımız olmadıgından guzel futbol izleme sansımız azalıyor,anca kendi sahamızda iyi oynarız.

Deplasmanlarda bu tarz sıkıcı ve kötü oynadıgımız maclar bizi bekliyor.

aslinda bursa okdar acik verdiki örnegin sneijderin buraga atti pas ama gel görki dedigin gibi hizli cikamiyoruz eger kontra yapma becerimiz olsa 2 yariya kadar 3 sifir olurdu bu mac.

ama yok iste kanat yok !
 
Sırf bu mac için demiyorum 1 yıldır nerdeyse aynı problem devam ediyor.Bu takım deplasmanda her zaman zorlanıyor.Rakip kim olursa olsun.Fatih hoca sen milli takımla ilgilen biz önemli değiliz.
 
Yani sinirliyiz, yorumlarimiz incitici olabilir, ama hakliyiz. Gercekten hakliyiz. Bu fobi deli ediyor bizi artik.



Yönetim adam olsun, bu 1 haftayi adam gibi degerlendirsinler, bizi de hasta etmesinler.



Gerekirse bas 24 Milyon al Arda´yi. En kötü Erkan Zengin´i al paran yoksa.



Bas tekmeyi, yolla Riera´yi, al bi sol bek. 3 aydir bir halt yaptiklari yok.
 
Kazansak çok iyi olacaktı ama olmadı.

Abartmaya karalar bağlamaya gerek yok hele hele antuvari yorumlara hiç gerek yok.

Lig içinde yaşanabilecek normal bi puan kaybı yaşadık ekstra bi kayıp yok.

Yarın bjk yada rize kazanmazsa 6 puana ulaşan takım da olmayacak.

Puan olarak önümüzde takım yok.

En yakın rakibin oynadığı futbol da ortada.

Yani fazla abartmayalım.

;)
 
Yani sinirliyiz, yorumlarimiz incitici olabilir, ama hakliyiz. Gercekten hakliyiz. Bu fobi deli ediyor bizi artik.



Yönetim adam olsun, bu 1 haftayi adam gibi degerlendirsinler, bizi de hasta etmesinler.



Gerekirse bas 24 Milyon al Arda´yi. En kötü Erkan Zengin´i al paran yoksa.



Bas tekmeyi, yolla Riera´yi, al bi sol bek. 3 aydir bir halt yaptiklari yok.

aynen abi..
 
Kazansak çok iyi olacaktı ama olmadı.

Abartmaya karalar bağlamaya gerek yok hele hele antuvari yorumlara hiç gerek yok.

Lig içinde yaşanabilecek normal bi puan kaybı yaşadık ekstra bi kayıp yok.

Yarın bjk yada rize kazanmazsa 6 puana ulaşan takım da olmayacak.

Puan olarak önümüzde takım yok.

En yakın rakibin oynadığı futbol da ortada.

Yani fazla abartmayalım.

;)

abartırız aga biz GS yız..hedef şampiyonlar ligi diyenlerin 3 aydırki beceriksizliği yedi bitirdi taraftarı
 
Birde sırf aba altında sopa gösterecem diye kesin bir dille Milli takımla uzun vadeli bir anlaşmayı yalanlamazya Hoca. Ben en çok buna tilt oluyorum.

ya arkadas adam bir kere acik acik sunu demiyor benim baskanla bir problemim yok olmazda ben bu kulubun t.direktoruyum sadece 4 mac icin burdayim oyle 3+1 sozlesme diye birsey yok vs vs. ben ciddi ciddi basinda cikan u.aysal ile f.terim arasinda gerginlik var polemiginin terimin hosuna gittigini dusunuyorum.bunun baska aciklamasi yok
 
Geri
Üst Alt