STSL 15/16 H:33 | Akhisar Belediyespor 1-2 Galatasaray | M.S | 15 Mayıs | Lig TV 4

Uğur İz

GS
Yönetici
Administrator
Katılım
10 Mart 2013
Mesajlar
121.475
Tepkime puanı
158.128
Puan
5.068
a6752stsllogo.png

akhisar.png
c80ecv.png
af9sd8i6.gif



Spor Toto Süper Lig 15/16 Sezonu 33. Hafta
Akhisar Belediyespor - Galatasaray
15 Mayıs Pazar
Manisa 19 Mayıs Stadyumu
19.00
 
Son düzenleme:
kazaniriz da neye yarar

fark 1 olur son maca.

Akhisar verir osmanlara maci. Yada osmanlarda rehavete kapanip zaten GS önümüze gecse bile onlarin yerine biz gidecegiz diyip asilmazlar
 
Akhisar'da cezalı yok.Bizde Podolski cezalı.Aslında 4-5 maçtır iyi oynuyoruz ama son vuruşları beceremiyoruz.Bu sefer yakaladıklarımızı atabilirsek kazanırız aslında ama başta Yasin olmak üzere topçularımız saç baş yoldurur yine.

Bu maçtan sonra Akhisar Osmanlı'ya gidiyor.Rodallega,Mezenga,Nguemo,Onur Ayık,Aykut,İsmail ve Tolga sınırda.Bunlara sarı gördürmeden kazanmamız lazım.
 
Akhisarın 5.lik şansı bizden daha yüksek kazanırlar
 
Kazaniriz.

Muslera, Linnes Denayer Hakan Carole, Selçuk Emre Sneijder- Sinan Umut Yasin

Bjk osmanli'yi yener bizde akhisar'i yenersek sansimiz baya baya artar 5.lik icin
 
Podolski yok Sinan forvete çekilip Çolak kanatta oynasın
Muslera
Linnes Denayer Hakan Carole
Bilal Selçuk
Emre Sneijder Yasin
Sinan
 
Muslera

Linnes-Denayer-Hakan-Carole

Emre-Selçuk

Sinan-Sneijder-Yasin

Volkan Pala



Umutla falan ugrasmaya gerek yok. Ömrümü yedi .


Maçıda alırız 2-1​
 
Osmanlı 6.da olsa uefaya gidecek.Yenersek fark 1 e düşer.Kargalar zaten çakar Osmanlıya.Son hafta Akhisar yenilmez Osmanlıya.Kayseriyi yenersek tahminim 5.bitiririz ligi.
 
podolski yok forvetsiz çıkacağız ..umut danasını forvet saymıyorum . açıkçası pek de ümidim yok
 
Osmanlı 6.da olsa uefaya gidecek.Yenersek fark 1 e düşer.Kargalar zaten çakar Osmanlıya.Son hafta Akhisar yenilmez Osmanlıya.Kayseriyi yenersek tahminim 5.bitiririz ligi.

Akhisar , paşa , osmanlı sadece osmanlı rakip olsa neysede 3 tane rakip var bizim takım bjk maçıyla birlikte 5.liği çöp kutusuna yolladı bence.
 
Bu mac final sayilir. Bunu kazanirsak Kayseriye zaten kaybetmez ve 5. Oluruz

~tap
 
8 ay sonra deplasmanda kazanabilme becerisi gösterirlerse, Bjk de şampiyonluk maçında Osmanlı'yı yenerse son haftaya 1 puan geride 6. giriyoruz. Son hafta içeride Kayserispor'u yenip Osmanlı-Akhisar maçında Osmanlı'nın kazanamamasını bekleriz ki Osmanlıspor için maç formalite maçı aslında. Çünkü 5. de olsalar 6. da olsalar Galatasaray ceza alacağı için kesin olarak UEFA'ya gidecekler. Yani kazanmalarını gerektirecek bir maç olmayacak. O yüzden bizim ehli keyifler lutfedip Akhisar'ı yensinler ki 5. olma ihtimalimiz son maça kalsın..
 
8 ay sonra deplasmanda kazanabilme becerisi gösterirlerse, Bjk de şampiyonluk maçında Osmanlı'yı yenerse son haftaya 1 puan geride 6. giriyoruz. Son hafta içeride Kayserispor'u yenip Osmanlı-Akhisar maçında Osmanlı'nın kazanamamasını bekleriz ki Osmanlıspor için maç formalite maçı aslında. Çünkü 5. de olsalar 6. da olsalar Galatasaray ceza alacağı için kesin olarak UEFA'ya gidecekler. Yani kazanmalarını gerektirecek bir maç olmayacak. O yüzden bizim ehli keyifler lutfedip Akhisar'ı yensinler ki 5. olma ihtimalimiz son maça kalsın..

kazanmaları gerekmez ama kaybederlerse akhisara geçilirler renktaş

akhisar 6. olursa avrupaya onlar gider doğal olarak, aslında berabere bitme olasılığı epey yüksek bir maç olur bu nedenle
 
Geri
Üst Alt