STSL 15/16 H:33 | Akhisar Belediyespor 1-2 Galatasaray | M.S | 15 Mayıs | Lig TV 4

Geçmiş olsun, kaybettik.

3aa2dd30e724eef416e8012d0c4974c3.jpg
 
Sneijder bizim kazanmamizi istemiyor galiba
 
CifLg7_W0AAJSXR.jpg


lig tv

defans i düzelttik, ama Sinan oynamali
 
En büyük sorunumuz hücum kanatları. Yasin Olcan yerine Bruma Sinan olsa çok farkederdi.
Skora ne kadar direk karkı verirler bilmiyorum ama oyun rahatlardı bizim adımıza.
 
Umut'un bu sezon tüm kulvarlari toplarsak 7 golü var.

Bu 7 golün 3 tanesini 3 Akhisar macinda (2 kupa /1 lig) atti. Istatistigin devam edecegine inanirsak Umut'un golü var bugün :D
 
Bu sezon ne çok Akhisar'la maç yaptık yav. Oyuncular Akhisar'dan. Hoca Akhisar'dan(dı). İyice Akhisaray olduk.
 
Cimbombomsun seeen.bizim canımııız.sarııı kırmızııı akar kanıııımızzz. seviyoruz seniiii can ı gönüldeeeen.cimbombomsun seeen.bizim canımıııız:gsbayrak::gsbayrak::gsbayrak::gsbayrak:
 
Cok onemli mac bence
Bjk osmanliyi yenerse tabi

~tap
 
Tuvalet gibi soyunma odası.Ligi en kötü stadı ve zemini Manisa'ya ait şüphesiz.
 
Geri
Üst Alt