- 15 Aralık 2008
- 6.673
- 748
- 1.878
kazanmaları gerekmez ama kaybederlerse akhisara geçilirler renktaş
akhisar 6. olursa avrupaya onlar gider doğal olarak, aslında berabere bitme olasılığı epey yüksek bir maç olur bu nedenle
Keşke Akhisar kazansa o maçı ve onlar UEFA'ya gitse. Adamlar 4 senedir üstüne koya koya gidiyorlar ve bunun meyvesini de almış olur. Osmanlı gibi tek senelik mevzu değil en azından..


