Şükrü Erden
Baba Gündüz
- 25 Haziran 2011
- 83.454
- 19.359
- 2.633
Sinan için bıraz erken değil mi hocam
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Beyler biz cezalı olduğumuz için ilk 5 e girersek 6. olan da avrupaya gidecek değil mi?
Hücum hattına cok iyi 2 adam lazım. Nasıl olacak bilmiyorum ama seneye geri gelecek oyuncularla birlikte yeniden ayaga kalkmamız lazım.
T@patalk ☆☆☆☆
Böyle oynamadığı adamı kupa maçında başlatır mı Sabri'si varkentatava yapmayın, maç bitmiş zaten. sinan sakatlanır falan allah korusun, tr kupası da gider