STSL 15/16 H:33 | Akhisar Belediyespor 1-2 Galatasaray | M.S | 15 Mayıs | Lig TV 4

neyse iyiki 2 penaltı vermişti hakem.
 
Ciddi ciddi Donk bizi bitirdi.

Ne kadar adi bir herif.
 
Bu Donk nasıl oyuna giriyor anlamıyorum, yani kalas koy hiç değilse duvar pası yaparsın bu adam ne boş bir adam
 
Yemek için elimizden gelen her şeyi yaptık ne olsun. Olcanı sok donku sok sabri denen malı sahada tut defansa gelmesin
 
Rodallega reis seneye bizde. Hareketlerinden belli oluyor.
 
96. dkda da olsa golumuzu yiyerek yanıltmadılar sagolsunlar
 
gs lobisi rok önderliğinde gökçekler ilen görüşüp haftaya osmanlı'nın berabere kalması sağlanmalı, iki takımda istediğini almış alıyor eğer biz kazanıp osm berabere kalırsa akhisar'la.
 
Geri
Üst Alt