STSL 15/16 H:34 | Galatasaray 6-0 Kayserispor | M.S | 19 Mayıs

Şikecilerle olan maçımız ölüm kalım maçı olacak


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kg oranı 1,70. Bu sezon ligde bizim maclarda gördüğüm en yüksek oranlardan biri belki de teki diyebilirim.

Diğer yandan Kayseri de mal bir takım gol atabilirler mi kestiremiyorum.


Gesendet von meinem GT-I9195 mit Tapatalk

Bugün iyi ki oynamamisim kg var, öglen dediklerim cikti Kayseri mal bir takim.
 
Bazi taraftarlarda Donk a top geldiginde alkisliyor.

Kasimpasa 4 yapti bu arada.
 
Osmanlı maç 5 dk erken başladı, bitmek üzre ordsn ekmek çıkmaz bize

D5803 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Trabzona yine şov yapıyotlar olan bize oladak salih malı geri gelecek.İnşallah hamza hocam alır. 5 hafta önce goygoy yapıyorlardı salihle ilgili
 
Kasimpasa 5 yapti
 
6 0 yapti Kasimpasa :D
 
Osmanlı maç 5 dk erken başladı, bitmek üzre ordsn ekmek çıkmaz bize

D5803 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Maclar ayni saatte basladi zaten mecburlar buna. Sadece bizim mac biraz gec basladi nedense. Digerleri ayni saatte ama.
 
Geri
Üst Alt