STSL 15/16 H:34 | Galatasaray 6-0 Kayserispor | M.S | 19 Mayıs

ulan kafama edem

bizim maça ve kasımpaşa maçına 5-0 skor oynayacaktım keyfine unuttum , allah benim belamı offf
 
inşallah hem yasin hemde olcan dan kurtuluruz
Yedek bile olmaz bunlardan
 
Kpaşada 6 oldu

D5803 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Emre sahanın en kötüsü bu maçta bari kendini göster.
 
Trabzon da iyice seriye bagladi.

6 oldu onlarda da :D
 
Sabri'ye bak nasil "pres yapiyor".

Yeni kontrat kapma oyunlarina hos geldiniz.
 
Demirkol'un tutturduğu gibi Denizli sene başında gelseydi küme düşerdik heralde.
 
bitti geçmiş olsun , kupayı almak tek çare
 
sinan podolski şov var capraz toplar ara toplar ama taraftarın tek gördüğü DONK..bi günde bu oyundan zevk alın!
 
Kupa maçını almaz ise...
Şaka gibi olur...

Avrupa dan men yedimiz sene katılmayıp 2 yıl CL Müzik hasretini çekmek.
 
Sivas düştü.
Aatif zu Galatasaray.

Yarın haberi çıkar....demedi demeyin.
 
kayseride ligde son sıralarda olmasına rağmen en az gol yiyen takımlardan biri ligde ama 6 tane attık yedek kadroylamı çıktılar ?
 
Geri
Üst Alt