STSL 15/16 H:34 | Galatasaray 6-0 Kayserispor | M.S | 19 Mayıs

6. Olmuşuz . Zevk alın diyorlar , tribündeki bazı insanların Sabri umut gibi adamaları ıslıklamaması da bu tür zihniyetlerden sanırım . Bu takım en çok maaş ödeyen takım ve 6. . Şey etmişim onların müthiş oyununa . 15 0 olsa ne olur .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Riekerink Hoca'nın hamleleri mutlaka bazı şeyleri değiştirdi ama son haftalarda topçuların kendilerini kurtarmak için yırtındığını görmek zor değil.
 
trabzonda bizim forma yakıldıktan sonra iyice profesyonel hayat takımı oldu.
küme düşecekleri günleride göreceğiz inş.
 
yasinin bursada podolskiye vermediği pas yasinin GS'dan ayrılma sebebi oldu.bi de bu açıdan bakın.kupayı alıcaz inşallah.
 
sezonun en keyifli futbol oynadik

rikerinki tebrek etmek lazim

bir işe yaramasa da
 
yüzmeden yeni geldim maçı kazanacağımızı bekliyordum da yemeden 6 tane atacağımızı ummuyordum . sezon sonu herkes poposunu kurtarma peşine düşüp maça asılmış demek ki. ulan sene başında ortasında aklınız nerdeydi ? yumurta kapıya dayanınca ateş düştü değil mi ?yazık geçmiş olsun ilk beşe giremedik .
sen fenere bu sene dört puan hasar verip şampiyonluktan etmişsin o da senden intikam almak isteyecektir elbette.
tek umut ziraat kupası kaldı aksi halde iki senede maddi manevi yıkım yaşarız.
 
Helal Olsun Cimbomuuummm.

Uzun zamandır 6-0 falan yapmamıştık çok iyi oldu bu.

Riekerink bu işi baya becerecek belli oldu.
 
Beşiktaşa Yenilelim Diyen Gardeşlerim buraya bi gelsin bakalım

Puan durumuna iyi baksın. Fenev şampiyon olmasın diye kendimizi bitirdik.
 
d49fdfff81a3f5e57a9a41f3587d742b.gif
 
Geri
Üst Alt