Togg Yenilenen Sedan Modeliyle CES 2022'de Görücüye Çıktı!

daha araba çıkmadan yakıtına zammı bastılar.
zaten istasyon da yok. balkondan uzatma kablosuyla şarj eder herkes 22 saatte.
 
Profesyonel bir değerlendirme bırakalım. Exterior ilk bakışta hoş , güzel detaylar mevcut. Maksimalist trende dair bazı detaylar eklenmiş ilk versiyonun üstüne (tavanda ve ön paneldeki grafik patternler). Tampon tasarımı da yine 5-10 senelik süreçte konseptlerde vs. çokça gördüğüm bir tasarım. Arka taraf ise öne göre zayıf kalmış , çok hareketsiz. Gel gelelim asıl mevzu bu aracın karaktersiz bir tasarıma sahip olması. Aracın üzerinde karakter objesi denilebilecek herhangi bir çizgisel veya form hareketi yok. Minik bir örnek olması açısından Hofmeister-Knick diyebilirim Bmw'lerdeki. Yani aracın kendine has bir tasarım dilinin olması ve sizin logoyu görmeden o aracın markasını tahmin edebilmenizden bahsediyorum. Kaldı ki çoğu araçta özellikle ön tasarımda çizgilerin yerini ve ağırlık merkezini belirleyen logo da acayip zayıf burada. Laf olsun diye yapılmış grafik açıdan felaket bir logo. Zaten bütün bunları daha işin başında belirleyecek bir temanızın bir çıkış noktanızın olması gerek. Bu proje showbiz olduğu için yaptırdık oldu tadında ve özgünlük adına üzerinde pek bir şey barındırmıyor. Exterior için ``meh`` diyorum.

Interior ise çok şık olmuş , hiç lafım yok. Aracın 1 milyon lira olacağı söyleniyor. Sıradan vatandaş bu araca zaten ulaşamayacak. Belli imkanlara sahip insanlar da yılların know-how tecrübesiyle yapılmış , kurumsal ve tasarımsal kimliği oturmuş diğer markaların arabaları yerine bunu niye tercih etsin ? Asıl sorunu bu projenin.
 
Tam olarak ne kadar olacak fiyatı nasıl bir kesime hitap edecek bunlar mühim
 
iste bunlari yapmamiz lazim bizim, kücücük romanyanin bile Daciasi avrupada boy gösteriyo, sen 90mil ülkesin, mazotda benzinde basaramadin en azinda elektrikte yeni cagi ile bu yarisa girebilirsin.
 
Bundan sonra makam arabaları bundan olacak herhalde, çünkü başka alabilecek vatandaş sayısı kısıtlı. 300-400 bandında, faizsiz kredi imkanlarıyla vs bir araç cikarsalardi ben bile düşünüyordum.
 
lan güzel güzel de bunu herkes alamayacak o da bir gerçek. kamuda makam arabası olarak kullanılır, 1.5 m tlden aşağı olmaz.
 
açıkçası ucuz olma ihtimali yok .
Bu aracın içindeki bileşenlerin herhalde %75-80 i yurtdışından geliyordur. ama birleştirince %100 yerlidir.

he dersenizki bu araçta ÖTV 0 olacak devrim kararı ile , damadın videosunu gözüm önüne getirerek "Çok beklersiniz" derim.
 
Çok güzel. SUV'u da güzeldi yalnız elektrikli olması avantajı yeterince sükse yapmazsa kesinlikle ölü yatırım gibi. Bütün araç firmaları çeşitli ortaklıklara girerek ayakta kalabiliyor hatta kimisi kalamıyor Opel ve hatta GM grubu gibi.
 
800 bin 1 milyon olacağı söylentileri gerçek mi?
 
Çok güzel. SUV'u da güzeldi yalnız elektrikli olması avantajı yeterince sükse yapmazsa kesinlikle ölü yatırım gibi. Bütün araç firmaları çeşitli ortaklıklara girerek ayakta kalabiliyor hatta kimisi kalamıyor Opel ve hatta GM grubu gibi.

Sükse yapması için belli kriterleri düşünmüş olmaları lazm .
1 - bu aracı klasmanındaki diğer araçlara neden ve nasıl tercih eder?
2- Daha sıkışık büçesi olan için bu aracı almanın ne avantajı olur ? ya da olur mu ?

daha cazip şekilde araç sahibi olmayı tetiklemesi lazım , lüks gösteren videolar ile olmaz o.

Yoksa araca bakınca hoş tabi - ekranlar onlar bunlar abartılmış videoda ama güzel ince detayalr düşünülmüş.
Çok daha basit A dan B ye elektrikli araç - daha kompakt sedan değil - ekstraları aşırı olmayan araç gerekir bu ülkeye. Onuda yapmazlar herkes alıp trafik olmasın diye. :)
 
Şöyle bir ayrıntı da var TOGG açılımı Türkiye'nin Otomobili Girişim Grubu'ymuş. İyi forumlar.

Ilk TOGG ismi önerildiginde bunun sadece kisa vadeli bir isim oldugu soylenilmisti. Gercek ismi ileride halk arasinda yapılacak anket ile belirlenecekti. O iş te kaldı galiba. Togg ismi en başta itici gelmişti. Ama artik kulaga yabanci gelmiyor
 
Ben çok beğendim ama hemen almam malesef zamana ihtiyacı var müşteri geri dönüşleri lazım enayi değilim o kadar para verip kendimi deneme tahtası yapacak kadar
 
Geri
Üst Alt