Transfer Nöbeti #17 | 2023 Yaz Arşiv

#8 Profili Tercihiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    379
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
30 değil 20 maç oynasın diye Ramos'u alıyorsak marka değeri vs diyerek senede 30 maçta farklı stoper tandemi oynatmak ne kadar mantıklı.

2. alınacak isim tabi ki yedek kalmak istemediği için Nelsson'un çeyreği bile etmeyen biri de olacak.

Uyum gerektiren 2 mevki stoper ve orta saha 2'lisi iken o zaman ne kadar mantıklı?

Aaa ama Ramos abi diyerek yapmak transferi şımarıklık oluyor.
bu bakış açısına saygım sonsuz - itirazda etmem. olacakmış gibi baktığım için bu şekilde yorumluyorum.

tabii bilmediğimiz kısımlar var - belki nelsson hakikaten diyor ki baba bana dediniz önünü açarız diye , tekliflerde varmış , değerlendireyim demişse de mesela (yani ramos transferini tetikleyen böyle bir şeyse) çokta bir şey diyemem . ama Sadece Emin Bayram yedeği sezon bitmez - her kat cezası Kaan Ayhan mecbur oynatılır edilir. Optimal görünmüyor.
 
bugün beni ağlatacak gibisin yiğidim
1 mesaj sonrası sen

IMG_2533.webp
 
Ulan herkes Ramos'a tarihin en iyi stoperi diyene Maldini'yi atıyor

Maldini Baresi'den de Nesta'dan da gerideydi
 
bu zaha ne zaman sahaya cikacak yarinda yokmus herif

kanat diye aldik tavuk kanadi cikti demeyiz insallah
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt