Orçun Sözer
Büyük Kaptan
- 16 Haziran 2015
- 23.356
- 7.623
- 1.233
12+2 onaylanırsa tahminim Brandt ya da Amiri'yi alacağız
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
como haberleri varmisdavinson nereye gidiyor? transfer haberi (kolpasi) gormedim hic davinson'la ilgili.
Ben de bu sekil dusunuyorum (hazir piyasasi varken) ama iste bizim yonetim ve hoca nasil yerine planlama yapar/yapmis midir? Muamma.(Edit: 30 yas bence stoper icin yasli degil adam kendine bakiyorsa)Sanchez özellikle hız konusunda belki de aktif 3-5 stoperden biri. bu sezon kendi standardının altında kalması bu gerçeği değiştirmiyor. bu hız daha geniş alanı savunmasına olanak veriyor ve bu durum doğal olarak çevresini de rahatlatıyor. eksi yönlerini atletizmle görmezden gelebiliriz sorun yok.
fakat bu adam 30 yaşına geldi, düşüşü çok dramatik olabilir. O yüzden 22-25 arası gelecek her teklif değerlendirilebilir, bu benim düşüncem
Brahim de olurSancez+5m = camavinga
gs'de yapamıyor dostumfb transfer yapamıyor diye transfer limitlerinde sapmayı tekrar devreye sokacaklar inanılmaz cidden
senden haber bekliyoruz transfer içings'de yapamıyor dostum
Evet aldılar onu@Alper Altun como realden aldi mi Paz'i 60 M na, gordum oyle bir sey ama kaynagini hatirlamiyorum.
Durum oyle ise Davinson icin cok daha teklif beklenebilir, hele hele Kolombiya arjantin falan eler ederse finale bile goz kirpar, o zaman daha da rengi degisir isin.
E tamam para harciyorlar yani, kolombiyanin surecini bekleyip oyle teklifler degerlendirilmeli o zaman.Evet aldılar onu
Davinson'un yerini doldurabilecek piyasadaki en iyi hem de genç oyuncu Brugge'deki Joel Ordonez, 35m civarına alınabilir 2004'lü genç yaşına rağmen çok iyi oyuncu
Hiç katılmıyorum buna. Bir kere yerine oyuncu alsan bile aynı performansı alacağın garanti olmaz. Bizim forumdan bahsettiğin gibi bir ekip olsa asla 4 sene üst üste şampiyonluk gelmezdi .En ufak fırsatta hocayı yerdi mesela o ekip.Katilmiyorum, sen bile yerine bir plan yapmadan gondermeyi dusunmezsin. Hatta mayistan beri liste yaratmaya baslardin.
Herkes degil ama 8 kisilik bir ekip olsa bizim kulupte forumdan (benim alakam olmaz mesela, oyle takip eden biri degilim oyunculari) daha iyi plan hazirlarlar
Arabistan'dan ve Como'dan teklif varmış. Biz 30 milyon istiyoruz.davinson nereye gidiyor? transfer haberi (kolpasi) gormedim hic davinson'la ilgili.