Transfer Nöbeti #4

12+2 onaylanırsa tahminim Brandt ya da Amiri'yi alacağız
 
Sanchez özellikle hız konusunda belki de aktif 3-5 stoperden biri. bu sezon kendi standardının altında kalması bu gerçeği değiştirmiyor. bu hız daha geniş alanı savunmasına olanak veriyor ve bu durum doğal olarak çevresini de rahatlatıyor. eksi yönlerini atletizmle görmezden gelebiliriz sorun yok.

fakat bu adam 30 yaşına geldi, düşüşü çok dramatik olabilir. O yüzden 22-25 arası gelecek her teklif değerlendirilebilir, bu benim düşüncem
 
Hjulmand'ı alsak keşke ya

Uğurcan
Singo-Ordonez-Van Dijk-Jakobs
Hjulmand-Sara
Sane-Brahim Diaz-Barış
Osimhen
 
halil transferini gören tff yabancı sınırını kaldırır
 
Sanchez özellikle hız konusunda belki de aktif 3-5 stoperden biri. bu sezon kendi standardının altında kalması bu gerçeği değiştirmiyor. bu hız daha geniş alanı savunmasına olanak veriyor ve bu durum doğal olarak çevresini de rahatlatıyor. eksi yönlerini atletizmle görmezden gelebiliriz sorun yok.

fakat bu adam 30 yaşına geldi, düşüşü çok dramatik olabilir. O yüzden 22-25 arası gelecek her teklif değerlendirilebilir, bu benim düşüncem
Ben de bu sekil dusunuyorum (hazir piyasasi varken) ama iste bizim yonetim ve hoca nasil yerine planlama yapar/yapmis midir? Muamma.(Edit: 30 yas bence stoper icin yasli degil adam kendine bakiyorsa)

15 gun Van Dijk yazdirirlar medyada ilk is olarak mesela.

O nedenle stoper isinde oncelik rotasyona bir adam bulunmali cok gec kalmadan, kampin basinda takima dahil olacak sekilde.
 
fb transfer yapamıyor diye transfer limitlerinde sapmayı tekrar devreye sokacaklar inanılmaz cidden
 
@Alper Altun como realden aldi mi Paz'i 60 M na, gordum oyle bir sey ama kaynagini hatirlamiyorum.

Durum oyle ise Davinson icin cok daha teklif beklenebilir, hele hele Kolombiya arjantin falan eler ederse finale bile goz kirpar, o zaman daha da rengi degisir isin.
 
@Alper Altun como realden aldi mi Paz'i 60 M na, gordum oyle bir sey ama kaynagini hatirlamiyorum.

Durum oyle ise Davinson icin cok daha teklif beklenebilir, hele hele Kolombiya arjantin falan eler ederse finale bile goz kirpar, o zaman daha da rengi degisir isin.
Evet aldılar onu
 
Davinson en az 40-45 bu arada.Millet dkde şut çeken çöpünü bile 2 kat zamliyo en az o yüzden biz de aynı şekilde yapmalıyız.Islerine geliyorsa zaten 5m maaş ödüyoruz satma zorunluluğumuz yok
 
Brandt Sane gibi baya istikrarsiz herif. Istikrarli olmadigindan, Dortmunda gittiginden sonra o beklenilen son bir yükselisi hic yapamadi ve simdi serbest kaliyor.
 
Katilmiyorum, sen bile yerine bir plan yapmadan gondermeyi dusunmezsin. Hatta mayistan beri liste yaratmaya baslardin.

Herkes degil ama 8 kisilik bir ekip olsa bizim kulupte forumdan (benim alakam olmaz mesela, oyle takip eden biri degilim oyunculari) daha iyi plan hazirlarlar
Hiç katılmıyorum buna. Bir kere yerine oyuncu alsan bile aynı performansı alacağın garanti olmaz. Bizim forumdan bahsettiğin gibi bir ekip olsa asla 4 sene üst üste şampiyonluk gelmezdi .En ufak fırsatta hocayı yerdi mesela o ekip.
 
Davinson'u gönderip üfürükten bir herif alacaklarını çok iyi bildiğimden eldekinini değerini bilmek lazım.

Davinson ve Apo lig ve ŞL maçlarının hepsinde sakatlanmadan ful oynadılar, sezon içinde performans dalgalanmaları da normal

Şu an bir baba stopere daha ihtiyaç varken eldekini de göndermek gibi bir hata yapmazlar inşallah
 
Geri
Üst Alt