Transfer Nöbeti #4

Hiç katılmıyorum buna. Bir kere yerine oyuncu alsan bile aynı performansı alacağın garanti olmaz. Bizim forumdan bahsettiğin gibi bir ekip olsa asla 4 sene üst üste şampiyonluk gelmezdi .En ufak fırsatta hocayı yerdi mesela o ekip.
Herhangi 8 kisi demiyorum ama. Gayet mantikli yaklasanlar var.
 
Davinsonun ederi 25-30 milyon euro.30 yasinda performansi yuksek oldugu icin bu rakamlar.Ben bu rakamlara gitmesi tarafindayim.Doymus oyunculardan degisim baslamali diye dusunuyorum degeri varken.
 




Madrid istediği haberi bana pek gerçekçi gelmiyor. Onun dışında İtalyan basını klasik puştluk peşinde. 18'e bırakmayacağımız hatta bu turnuva sonrası 25 altına bırakmayacağımız bence kesin. Al Hilal haberleri gerçekse bence Al Hilal tarafına gider Sanchez hem ona hem bize istediğimizi verir Al Hilal tarafı. Sanchez giderse yerine Van Dijck haberleri yapan bizim medya umarım haberleri yalandır çok saçma iş olur. Van Dijk olacaksa Bardakçı yerine olur yanına atletik, hızlı stoper lazım. Van Dijk'ın olacağını hiç sanmıyorum zaten Liverpool ile sözleşmesini tamamlar bence. Sanchez'in gitmesi durumunda bence bizim stoper için gündeme gelecek oyuncular Todibo, Baidoo(hali hazırda yazılıyor), Danso, Kossounou, Koni De Winter bu isimlerden birinin Sanchez yerine gelme ihtimalini yüksek görüyorum.
 
Singo da sakatlanmasa çok iyi teklifler gelecekti. Şansımızı seveyim.
 
Herhangi 8 kisi demiyorum ama. Gayet mantikli yaklasanlar var.
Yaklaşanlar olsun bu iş biraz şuna benziyor. Sergen Yalçın , Şerkan Reçber ne güzel yorumlar yapıyorlardı kendi açılarından ama işi başına geçince ne oldu görüldü. Orhan Uluca ne güzel analiz ve yorumları var kulüpte çalışında hiç Youtube'da yorumlamaya benzemediğini gördü gibi örnekler çoğaltılabilir bu arada. Yani burada yorumlamaya göre işler aynı olmuyor. Ha bu bizim transfer ekibimiz beğendiğim anlamına gelmiyor elimde olsa hemen değiştirir ve oraya bu işte başarı sağlamış geniş bağlantıları olan birini net getiririm o ayrı.
 
Yaklaşanlar olsun bu iş biraz şuna benziyor. Sergen Yalçın , Şerkan Reçber ne güzel yorumlar yapıyorlardı kendi açılarından ama işi başına geçince ne oldu görüldü. Orhan Uluca ne güzel analiz ve yorumları var kulüpte çalışında hiç Youtube'da yorumlamaya benzemediğini gördü gibi örnekler çoğaltılabilir bu arada. Yani burada yorumlamaya göre işler aynı olmuyor. Ha bu bizim transfer ekibimiz beğendiğim anlamına gelmiyor elimde olsa hemen değiştirir ve oraya bu işte başarı sağlamış geniş bağlantıları olan birini net getiririm o ayrı.
Benim dedigim transfer planlamasi cercevesinde yahu, takim yonetmeye kadar goturdun sen isi 😆 yani ornegin,davinsona ilgi buyuyor derken 3 4 senaryoya gore pozisyon almaya calisir mantiken oyuncu takip eden taraftar.(FM de degil, gercekte) , reeldeki ekip (artik kimi kapsiyorsa yonetim/teknik ekip ya da sportif) hala icardi konusuna nokta koyamiyor resmen, onune bakamiyorken , bahsettigim taraftar profili bile daha mantikli rota cizer.

Senin dedigine soyle katilirim, sara sallai sane desen forumun yuzde 90i aninda satar. Hele singoyu galiba yuzde 95 i satar ilk teklife. Orada dedigine katiliyorum. (Zaten keyifsiz oynadigimiz her mac sonu herkes satiyor herkesi)bizim ulkedeki taraftar kadar elindekini begenmedigi an degersizlestirip yerine onu cek bunu paketle modu yapan yoktur.
 
Brandt bence şu anda Can Uzun'dan daha iyi bir oyuncu. Brandt Mertens efekti yapabilecek bir kalite ve oyun tarzına sahip eğer La Liga'ya falan gitmiyorsa direk alınmalı. Sane'yi de daha efektif kullanabiliriz Brandt gelirse.
 

maaş dengesi bozuk çünkü.Ali naci yalan söyler de bu paraları alması lazım zaten , adam tüm büyük maçlarda özellikle clde tek başına orta saha oynadı sara ve torreira'yı çekip durdu sara 2.8 falan alıyor torreira en az 5 alıyodur hatta az bile 3.5 yani.Bu saçma sapan dengeyi kuranlar düşünsün artık
 
Oyuncu ne yaparsa yapsın bir menajer yoksa ortada iyi bir bonservis kazanma ihtimali yok.
Emlakçı mantığı araya baba lardan birini sokup biraz koklattinmi yüksek teklifler gelmeye başlar .
Bizim menajer ilişkilerimiz berbat bu yüzden oyuncu satamiyoruz
 
Brandtı alır kaçarım can uzuna o paraları gömeceğime 8 ve 6 ya adam alırım
 
Brand bizim oyuna uygun 1 profil mi
 
Geri
Üst Alt