Madrid istediği haberi bana pek gerçekçi gelmiyor. Onun dışında İtalyan basını klasik puştluk peşinde. 18'e bırakmayacağımız hatta bu turnuva sonrası 25 altına bırakmayacağımız bence kesin. Al Hilal haberleri gerçekse bence Al Hilal tarafına gider Sanchez hem ona hem bize istediğimizi verir Al Hilal tarafı. Sanchez giderse yerine Van Dijck haberleri yapan bizim medya umarım haberleri yalandır çok saçma iş olur. Van Dijk olacaksa Bardakçı yerine olur yanına atletik, hızlı stoper lazım. Van Dijk'ın olacağını hiç sanmıyorum zaten Liverpool ile sözleşmesini tamamlar bence. Sanchez'in gitmesi durumunda bence bizim stoper için gündeme gelecek oyuncular Todibo, Baidoo(hali hazırda yazılıyor), Danso, Kossounou, Koni De Winter bu isimlerden birinin Sanchez yerine gelme ihtimalini yüksek görüyorum.