Transfer Nöbeti #4

Bruno Fernandes transferinde hem oyuncu hem kulüp tarafı, Dünya Kupası sonrasında görüşmek istediklerini Galatasaray’a iletti.

(Ali Naci Küçük)

Pizza Yes GIF
Cümlenin başına Ali Naci diye yazsaydın da ömrümüzden 5 saniye boşa gitmeseydi Sergei
 
Son düzenleme:
Trafik lambasıyla konuşan teyze gibi nöbet
 
Davinson bahsedilen rakamlara asla satilmamali

Hatta bence hic satilmamali
Burada bunu yazıyordum, laf ediyorlar. Torreira davidson sara ciddi paralar hariç satılmamalı. Bu oyuncular iyi kötü performans veriyorlar ve keşke oynamasalar demiyoruz. Yerine daha iyi daha ucuza oyuncu bulmak zor
 
Sola Ezzalzouili alınmalı mutlaka DK'na da gitmemişken. Tam aradığımız profil. BAY'ı sağa atarız. Sane'yi de satarız.
 
Leao ayrılacak

Daha gecen kendi dedi

Başlatmayın calcio falan

Uranus mars kavusumu gelsin de gor leaoyu

.ve Gs neler yapıyor
 
Bruno dünya kupasında iyi performans gösterirse United satmaz. Kötü oldu 😁
 
Transit mars ve transit uranus 4 temmuzda işi pisirecekler ve Gs natal jupiterine çocuğu bırakacaklar

Hadi bakalim


6 7 Hamster GIF by Grind
 
Dimitrinin kardeşi oğlumdan once doğacak

Uguruyla gelsin Tanri bereket versin arkadaslar
 
Geri
Üst Alt