Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
en civcivli nöbet bu olacak gibi ( yine patlicam kendimi biliyorum ) :D
 
Bu nasıl nöbet lan açar açmaz emre mor yattı. Abdest alın gözünü seveyim şu nöbetleri açarken
 
Falcaoooooooooooooooooooo
 
Sözlükte yazan arkadasın maliyetle alakali yazdıklarini onaylamış italyan basini. Eger 6ya falan ok demisse falkao bu is bitmis demektir. Sponsor desteğiyle baglariz bu isi
 
1563634233727.webp
 
Bu nasıl nöbet lan açar açmaz emre mor yattı. Abdest alın gözünü seveyim şu nöbetleri açarken
emre morun yattıgı yok.sabahki haber o.şu futbol arşiv ergeninin yarım yamalak cevirdiği özgür sancar haberi ya da baska bişey
 
Mor iptalse Türüç geliyor demektir. Skandal üstüne skandal :(
dün ispanyol gaztesi, bizde oldugunu söyledi.kim tasıdıysa sabaki as haberini koymuş.o da yaırm yamalak bi çeviriyle yapılmış.emre gelir.futbol arşiv pompalıyo hep ispanyolcası olmadan kendi ceviriyo
 
Emrenin kendi hatasi, futbol hayatina devam etmek istiyorsa neyapip edip bize gelir.

Gelmesede futbol hayati biter, kendi bilir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt