Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
işler sakin,transfer sakin,evde kimse yok,ev sakin

sakinliğin bu kadarına alışık değilim
 
Bologna Skov Olsen'i 6 Milyon € ya almis. Saka gibi.
 
Yav fenere hangi kariyerli topçu gitmek ister.
Ekonomik durumu kötü, isimleri dilenciye çıktı, kaç senedir Cl de yoklar

Bakmayın bizim Cl de olmamız çok büyük etken yoksa Babel,seri falan gelmez banega,falcaoda gelmek istemezdi. Aşırı büyük etken.
 
2019-07-24 (2).webp




ultrAslan konuya dahil olmuş
H.O
 
Transferler Ağustos ayına kalır gibi görünüyor arkadaşlar , gerek Diagne'ye gelen tekliflerin menfi sonuçlanması gerekse elimizde yeterli maddi kaynağın olmayışı maalesef piyasanın son günlerini ilgi çekici hale getiriyor .
 
Geri Döndüm


Gesendet von iPhone mit GSCimbom Forum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt