Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Dursun komik adamdı ya , divan toplantısında birden marş söylemesi hala aklımda hahaha

Mi 9T cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Belhanda'yi alacak para dunya da yok diyebilir miyiz?

0x0-1560665498276.webp
 
@Onur Bakır ahbap adam teknik heyetin verdiği tatili yapiyor. Ne zaman gel denirse o zaman gelir. Gelmezse yonetim zabit tutup cezai islem baslatir. Hak olarak verilen tatili yaptigi icin buyuk punto serefsiz yazmayi uygun ve dogrumu goruyorsun sen simdi? hem suclu hem güçlü birde utanmadan cevap yaziyor vay arkadaş.
 
arkadas su belhandayi satip yerini banega ile doldurmak isteyenleri anlamakta güclük cekiyorum.
 
Bizim hanımda sürekli soruyor elimden telefon düşmeyince gelmedi mi falcao diye ? Bu iş aile meselesi oldu buradan dönerse apo rizede yaylaya bile çıkamaz ama şahsi düşüncem nain gelsin de şu orta sahayı bi bitirelim artık sonrası Allah Kerim!
aman abı en guzel hatunlar baslıgından uzak dur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt