Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sponsor + İmza Töreni + Video + Formalar vb nedenlerden dolayı bekletiyor olabilirler. Bence Falcao bitti, transferle ilgili PR için detaylar hazırlanıyor.

Bu mümkün değil..içerde o kadar çalışma yapılsa birisi kesin sızdırır ...

Bence hiçbir anlaşma yok ne klubüyle ne falcao ile..

Önümüzdeki hafta anca çözülür gelmesi de ağustos un sonunu bulur
 
Bugün forumdaki herkese çelik gibi sinir lazım.Çok git gelli haberler çıkacak
 
Bu mümkün değil..içerde o kadar çalışma yapılsa birisi kesin sızdırır ...

Bence hiçbir anlaşma yok ne klubüyle ne falcao ile..

Önümüzdeki hafta anca çözülür gelmesi de ağustos un sonunu bulur
kimse sızdıramaz.
emre ekbaba ve babelin video çekimlerini kim sızdırabilmişti?
üstelik bunlar Türkiyede yapıldığı halde.
 
Ya sevinç naraları atacağız yada büyük kıyım yaşanacak.
 
Basel-psv maçının özetini izledim;isviçre gibi dünya medeniyetinin 1 numaralı ülkesinde dahi meşaleler falan yakılıyor cayır cayır yanıyor stadyum bizde ise bu tarz görüntüler barbarlık olarak adlandırılıyor.Biz neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilemiyoruz maalesef,futbolun eğlenceli,zevkli taraflarını vahşilik olarak gösterip kesip atarken futbol içinde olmaması gereken ama olan her türlü şaibeye pisliğe göz yumuyoruz.
 
bugün, dünün aynısı olur. kaynakların %20'si monaco bonservis istiyor diye haberler çıkartır geri kalanı az kaldı gibi gibi haberler. Büyük bir haber bekliyorum ama bugün için yavaştan bi ortasaha transferi için bi iddia, Diagne'nin ayrılması hakkında yine sağlam bir iddia görürüz. Falcao için en geç cumartesi gününe resmi bir açıklama bekliyorum, bakalım.
 


savunma oyuncuları için 33 yaşında birini ne kadar iyi olursa olsun almayı gereksiz buluyorum ben buna kaleci transferi de dahil. Falcao ismi neresindden bakarsan bak mantıklı mesela bonserviste yok üstüne. Kolarov çok gereksiz hamle ya bunlardan yine bir cacık olmaz, sene sonu yönetimleri değişir
 
Seten tüm sinerjiyi bozdu ya bende.

Allahın belası çingene Alan ve Asamoah transferi işte. Ne yapabilirim ki. Sağlam haberler gelse bugün keşke.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt