Transfer Nöbeti (ARŞİV 8)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Arkadaşlar vergi konusunda sanırım CL gelecek para bekleniyordu, para bugün yarın yatar hesaba, vergi ödenip lisanslar çıkarılır. Dert transferde ne olacak? Bu çapsız yönetimden bir yol olmaz.
 
Linnes ve Donk'un lisanslari cikmis

kNGGwWn.png
 
Bu yönetim transfer filan yapamaz

Mümkünse Seri ve Lemina'yı uygun fiyata tekrar kiralasınlar büyük başarı sayarım
 
bu iyi gidiyor ama patlarsa ağır patlayacak hesabını kapatacak ya da bu dönemin efsanesi olacak...


 
Allah sizi taş etmesin ne diyim. Bi elenip tokat yiyelim de göreceğim ben yönetimi
 
Sakatlıktan nasıl döndü bilmiyorum ama fizik olarak Abdussamed ligi kaldırabilir.

Mi A2 cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
Abdussamed'in sakatlık sonrası dönüşü biraz sıkıntılı oldu ama son maçlarda fena değildi sanki, tabii ki genç yaşta ağır bir sakatlık atlattı geri dönüşünün bu kadar vakit alması normaldir diye düşünüyorum

Önemli olan sakatlığını atlatmış şans verilmesi gereken bir Abdussamed var ve Abdussamed'in bir avantajı önünde bir Kante veya Casemiro yok şu anda arkasında beklemesi gereken hali hazırda kadromuzdaki tek ön libero kendisidir(Donk filan diyecek varsa fena küfrederim)

Abdussamed'in bir diğer avantajı senin söylediğin gibi fiziği ve soğukkanlığılığı ile üst düzeyde forma bulmaya daha yakın bir oyuncu mesela Atalay bence muazzam bir yetenek ama fizik olarak hala u19 düzeyinde ama Emin öyle değil Ozan Kabak öyle değildi aynı şekilde Abdussamed'de o fizik kapasitesi var
 
Kayseri başkanına plaket filan vermek lazım bizi ft'den daha çok düşünüp bir çöpten kurtardı.

__________________________________
Ayak tenisine YETER!
Kornerleri ön direğe kesmeye YETER!
Evlatlari doyurmaya YETER!
Pasta kesmeye YETER!
Milyonları çöplere vermeye YETER!
Avrupa'da rezil olmaya YETER!
Basın toplantısında Ağlamaya YETER!
 
40 yılda 1 tv açıyoruz onda da salah elinde pepsi ile şebeklik yapıyor.
yazıklar olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt