Türkiye, 2026 Dünya Kupası'ndan Elendi

Sorumlu(lar) kim?


  • Kullanılan toplam oy
    110
  • Anket kapatılmış .
1 numaralı suçlu açık ara montella

ama beyler şunu da görün almanya olmasa türk futbolu bitik

ardayı kenara koyuyorum ama içerden yetişen en iyi oyuncu barış ki seviyesi belli

arkadan da kimse gelmiyor

daha kötü bir süreç gelirse şaşırmayın
 
Siyasilerin bu denli futbolun içinde olması, Milli takım daha ciddi bir başarı elde etmemişken villa primleri/Avrupa'dan katılan takım sayısı 12'den 16'ya yükseltildi), podcats tarzı saçma sapan videoların yapılması, montellanın ilk maçtan sonra halen keremi ısrarla sahaya atması, İrfan-Çağlar-Kaan-Salih bu 4'lünün milli takım kampında olmaması gerekirken Aral-Bertuğ gibilerinin alınmaması.

Avustralya ve Paraguay'a gol atamadan elendik, kendi açımdan milli duygularla üzüldüm ama böyle saçma sapan işler yapılırsa hak edilmiş bir sonuç diyorum.
 
Türk Futbolun cöküsünün tek bir ana sebebi var oda yillardir bitmek bilmeyen yabanci siniri. Türk Futbolcusu tembel ve yaptigi meslege saygisi yok. Sen her zaman Türk futbolcuya bu yabanci kural ile bunu diyorsun, kardesim bir kac yil üst düzey futbol oyna ,kap 2-3 milyonluk 4-5 yillik sözlesmeyi sonra yan gel yat. Düsünün bu süre icinde 10+ Milyon Euro kazanacak . Bu adam bir mallik yapmazsa zaten hayatini garantiye almis. Ne icin kendini gelistrsin nediye calizsin?

Bir 5-10 yil tamamen belirli yas siniri dahilinde yabanciyi kurali komple serbest birakin inanin bana Türk futbolu her turnavaya katilimya baslar. Cünkü artik yagli kontrati kapmak icin cok daha fazlasini yapmasi gerek veya yurt disina transfer olmasi lazim ki para kazanabilsin. Bundan faydalanacak olanda Milli Takim olacak.

Milli maclarda ilk onbirde oyniyanin hangisinin yüksek bedelli sözlesmesi yok? Bu adam simdi belki yurt disina gitme hedefi yok veya yurt disindaya belki oldugu yerinden memnun ne diye yirtsin kendini? Onun icin tatil daha önemli olmazmi?

Ha tabi bu dedigim bütün oyuncular icin gecerligi olmaz bazilarin is ahlaki yüksek ve yapti isin en iyisni yapmak istiyecektir ama bu bir kac oyuncu dur, digerleri simdiden tatili nerde yapacagim planini kurmana baslamistir bile. Sen bu yabanci siniri komple kaldirmadikca türk futbolu herzaman bu rezilikleri yasiyacaktir
 
Vallahi Hıncal Uluç en iyisini yapıyormuş. Bizim topçular pohpohlamaya hiç gelmiyorlar.
Rahmetli en başından bu takım gruptan çıkamaz derdi.

aynısı galatasaray için de geçerli

şu an gs medyası da bitik durumda

her oyuncuyu her hoca hatasını övüyorlar
 
Tmm elendik vs eyvallahta şimdi Keremi oynatmak zorunda hissederek gol bile atamayan Montella. Ve bu oluşumun baş sorunlusu bu basiretsiz tff, kurulları vs başkanı istifa etmeyecek mi??
Siz ne zaman defoluyonuz da kurtuluyoruz artık medya bunları da konuşsa.
 
Türk Futbolun cöküsünün tek bir ana sebebi var oda yillardir bitmek bilmeyen yabanci siniri. Türk Futbolcusu tembel ve yaptigi meslege saygisi yok. Sen her zaman Türk futbolcuya bu yabanci kural ile bunu diyorsun, kardesim bir kac yil üst düzey futbol oyna ,kap 2-3 milyonluk 4-5 yillik sözlesmeyi sonra yan gel yat. Düsünün bu süre icinde 10+ Milyon Euro kazanacak . Bu adam bir mallik yapmazsa zaten hayatini garantiye almis. Ne icin kendini gelistrsin nediye calizsin?

Bir 5-10 yil tamamen belirli yas siniri dahilinde yabanciyi kurali komple serbest birakin inanin bana Türk futbolu her turnavaya katilimya baslar. Cünkü artik yagli kontrati kapmak icin cok daha fazlasini yapmasi gerek veya yurt disina transfer olmasi lazim ki para kazanabilsin. Bundan faydalanacak olanda Milli Takim olacak.

Milli maclarda ilk onbirde oyniyanin hangisinin yüksek bedelli sözlesmesi yok? Bu adam simdi belki yurt disina gitme hedefi yok veya yurt disindaya belki oldugu yerinden memnun ne diye yirtsin kendini? Onun icin tatil daha önemli olmazmi?

Ha tabi bu dedigim bütün oyuncular icin gecerligi olmaz bazilarin is ahlaki yüksek ve yapti isin en iyisni yapmak istiyecektir ama bu bir kac oyuncu dur, digerleri simdiden tatili nerde yapacagim planini kurmana baslamistir bile. Sen bu yabanci siniri komple kaldirmadikca türk futbolu herzaman bu rezilikleri yasiyacaktir
En güzel örneğini bu sezon yaşadık. Sene başında kaleyi garanti gören Günay'ın, Uğurcan'ın gelişi ve performansı sonrası kendini salması. Şimdi Günay'ın önünü yabancı kalecimi kesmiş oldu ?
 
Geri
Üst Alt