Türk Futbolun cöküsünün tek bir ana sebebi var oda yillardir bitmek bilmeyen yabanci siniri. Türk Futbolcusu tembel ve yaptigi meslege saygisi yok. Sen her zaman Türk futbolcuya bu yabanci kural ile bunu diyorsun, kardesim bir kac yil üst düzey futbol oyna ,kap 2-3 milyonluk 4-5 yillik sözlesmeyi sonra yan gel yat. Düsünün bu süre icinde 10+ Milyon Euro kazanacak . Bu adam bir mallik yapmazsa zaten hayatini garantiye almis. Ne icin kendini gelistrsin nediye calizsin?
Bir 5-10 yil tamamen belirli yas siniri dahilinde yabanciyi kurali komple serbest birakin inanin bana Türk futbolu her turnavaya katilimya baslar. Cünkü artik yagli kontrati kapmak icin cok daha fazlasini yapmasi gerek veya yurt disina transfer olmasi lazim ki para kazanabilsin. Bundan faydalanacak olanda Milli Takim olacak.
Milli maclarda ilk onbirde oyniyanin hangisinin yüksek bedelli sözlesmesi yok? Bu adam simdi belki yurt disina gitme hedefi yok veya yurt disindaya belki oldugu yerinden memnun ne diye yirtsin kendini? Onun icin tatil daha önemli olmazmi?
Ha tabi bu dedigim bütün oyuncular icin gecerligi olmaz bazilarin is ahlaki yüksek ve yapti isin en iyisni yapmak istiyecektir ama bu bir kac oyuncu dur, digerleri simdiden tatili nerde yapacagim planini kurmana baslamistir bile. Sen bu yabanci siniri komple kaldirmadikca türk futbolu herzaman bu rezilikleri yasiyacaktir