Altan Köse
Cezalı
- 22 Kasım 2008
- 232
- 0
- 1.286
Bu maci alamasak ceyrek finalleri unutmaliyiz bence.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Oha 2.tur maçları Şubatta mı ?
Hertha Berlin bu sezon iyi..Kendi evindede iyi oynuyor ama kazanabileceğimizi düşünüyorum..
O değilde bu Olympiakos Benfica'ya nasıl 5 attı yahu?Kırmızı kart falan mı vardı?
Beşiktaşlı Kardeşlerimiz İçin Kazanacaz![]()
Bugün okulda arkadaşlarımın yüzüne bakamadim... O kadar emindim ki aslanımdan... Ama olmadi... Artik takımımdan utanıyorum,Skibbe gitmezse de düzeliceği kanaatinde degilim:S
Metalist Gibi 11 Kişi Topun Arkasına Geçmiyorlar.
Lincoln-Arda-Kewell-Ayhan Gibi Oyuncularımız Orta Alanda Daha Rahat Paslaşabilcekler,
2.Benfica Olabilir.
2.%50 Leverkuzende Olabilir![]()
Bugün okulda arkadaşlarımın yüzüne bakamadim... O kadar emindim ki aslanımdan... Ama olmadi... Artik takımımdan utanıyorum,Skibbe gitmezse de düzeliceği kanaatinde degilim:S
ayhan cezalı buyuk ihtimal topal barıs ikilisiyle cıkıcak hadi hayırlısı
Bugün okulda arkadaşlarımın yüzüne bakamadim... O kadar emindim ki aslanımdan... Ama olmadi... Artik takımımdan utanıyorum,Skibbe gitmezse de düzeliceği kanaatinde degilim:S