UEFA Kupası Konsantrasyon Topici| Adım Adım Kadıköy'e

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Topal iyileşti zaten Hacette maçında da oynayacak. İlk 11de.



De Sanctis

Sabri

Servet

Meira

HakanB

Barış

M.Topal

Arda

Lincoln

Kewell

Baros



Büyük olasılııkla böyle olucaktır kadro vede inşallah böyle olur.
 
Kacara dikkat ben daha önce bu kadar gol atan bir ön libero görmedim
 
üstünüzdeki formanın hakkını verin.

orayı berline dar edicek gurbetci renkdasların hakkını verin.

türk olmanın hakkını verin.

aldıgınız paranın hakkını verin.

bu karsılıksız sevginin hakkını verin.





11 METİN GİBİ OYNAYIN YENİLMEKTEN KORKMAYIN



TARAFIZ TARAFINDAYIZ SEN NEREDEYSEN BİZ ORADAYIZ.

ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN.
 
Topal iyileşti zaten Hacette maçında da oynayacak. İlk 11de.



De Sanctis

Sabri

Servet

Meira

HakanB

Barış

M.Topal

Arda

Lincoln

Kewell

Baros



Büyük olasılııkla böyle olucaktır kadro vede inşallah böyle olur.





Neden herkez meirayi devansa koyuyor? Herkez gormedi mi Haccet macinda nekadar kotu oldugunu? Bu adam orta saha/hucum olarak gorevlendirmeli. Bu adam defansda oynarsa hapi yutduk.



Emre Gungor bize lazim!
 
Valla çift forvet çıkarsak çok daha rahat oynarız..Çünkü ikili forvette Baros geriye gelip topu ileri taşıyabiliyor ve ataklarımız daha etkili oluyor..Metalist maçından sonra bu maçı alırız diye düşünüyorum..
 
Topal iyileşti zaten Hacette maçında da oynayacak. İlk 11de.



De Sanctis

Sabri

Servet

Meira

HakanB

Barış

M.Topal

Arda

Lincoln

Kewell

Baros



Büyük olasılııkla böyle olucaktır kadro vede inşallah böyle olur.



Koy Servet'in veya Meira'nın yerine Emre Güngör'ü tamamdır.
 
Beyler, takımımıza mektup yazıyoruz.



Hekes aklından geçenler döksün buraya. Lütfen!
 
Allah'ım nolursun kazanalım (Dua etmeye başlayalım)

Servet'in ayağı tutsun..

Lincoln,Baros vursun gol olsun..

Yarabbim kazanan Galatasaray olsun :)



İki dakikada şiir yazdım :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt