# Vincenzo Grella

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Cevap: # Vincenzo Grella



Polak Cana ' dan iyi . Bizim Cana ' dan ? Lorik olandan hani ? Şu Sunderland ' in eski kaptanı Cana ' dan ? Hani gittiği her takımda kaptan olan Cana ' dan? Kosovalı olan Cana ' dan iyi ? Ahahıahoahoahayhasafag :asd:

Sorun da zaten artık Cana'nın bizim Cana olması bu yüzden kötüleyemiyoruz çünkü umutlarımız var gelecek sezon adına boşa çıkacağını bilip üzüldüğüm.
 
Cevap: # Vincenzo Grella



Bu adam gereksiz milyon avroları dökeceğine,Cumhura şans ver daha iyi.Ne lan bu bildiğin kasap.
 
Cevap: # Vincenzo Grella



lapotopu kafamda kırarım ciddi söylüyorum kırarım. Gelme .
 
Cevap: # Vincenzo Grella



grella bitti beyler hepimize geçmiş olsun
 
Cevap: # Vincenzo Grella



Eğer bu adam gelirse of of of sinirden nereye saldırırım bilmiyorum.
 
Cevap: # Vincenzo Grella



Saçmalamayın ya aynı yere Cana'yı aldık.
 
Cevap: # Vincenzo Grella



bu adam gelirse bu yönetimin sanırım sonu olur bi dahaki seçimlerde başkanlığı rüyalarda görürler.. sen elindeki iyi oyuncuları gönderiyorsun.. Keita, M. Topal gibi.. gidipte grella polak gibi adamlar getirirsen ne vizyonun kalır ne misyonun.. Adnan başkan sana çok güveniyorum bi şekilde tut şu adnan sezgini kurtar bizi grelladan polaktan.. yapmayın allah aşkına ya.. herkes takımını güçlendiriyor bizde nası daha güçsüz oluruz diye çalışyoruz.. hayretler içindeyim..
 
Cevap: # Vincenzo Grella



Yeni bir Robert Pires vakasıyla karşı karşıyayız... Yok geliyor, geldi, gelecek, uçağa bindi vs... Grella kim arkadaş yaa. Bir arkadaşın da dediği gibi bu adama 2 m sterlin vereceğimize Cumhur oynasın daha iyi.



Bu arada tamam sokağa atacak paramız yok, adamları mümkün olduğunca en ucuza almaya çalışıyoruz, bu transfer olayları o kadar da kolay işler değil, eyvallah, hepsinin farkındayız ama bu kadar da zor değildir heralde. Daha doğrusu bu kadar da uğraşılmaz... Çingene pazarlığı yapmak diye bir tabir vardır. Adnan Sezgin'in yaptığı resmen bu. 50bin 100binler için adamlardan vazgeçiyoruz. Yok 2.99 verdik satmadılar, yok 36 taksite böldük, 100 tl de bonus kazandık ayrıca aynı takımdan iki topçu alırsak ikincisinde %50 indirim yapcaklarmış, 3 ay da taksit ertelettik. Bu ne lan?



Tamam Uefa kriterleri, artık daha dikkat ediyoruz, Uefa yakında borcu olan takımları avrupa kupalarına almayacak vs. Hepsine kabul ama bu kadar da olmaz yani bence... M. Stoch olayını biliyoruz, 4.5 verdik 5 istediler vs kaç ay uğraştık (rakamlar o kadar da önemli değil neticede aradaki 300-500 için uzun süre pazarlık yapıldı). Sonra ne oldu? Muhtemelen Haldun Üstünel bu olaya kızdı ve istifa etti. Elbette Haldun Üstünel'in istifasının tek sebebi bu değildir, başka anlaşmazlıklar da vardır ama bu bahane oldu en azından. Benim için adamın fenere gitmesi falan önemli değil hem de hiç değil ama Haldun Üstünel'in istifasına sebebiyet vermesi çok önemli, yoksa istediği takıma gitsin, takayım fenere...
 
Cevap: # Vincenzo Grella



mustafa sarp, baris özbek, ayhan akman, birde bunlarin yanina pinoyla cana alindi. ya tutarsa. millet takimlarini toplamaya calisiyor, bizimkiler tam tersi. yönetime destek falan diye avunuyoruz ama yönetimi anlamak cok güc.
 
Cevap: # Vincenzo Grella



Grella'yı hiç izlememiş insanların burda gelip sallaması normaldir.



Bari girip Pes veya FM'de profiline bakında içiniz rahatlasın.



Tugay sebebiyetli ve Kewell sebeple Premier League ve Avustralya Milli Takımı ile oynadığı çoğu maçı seyrettim. Sakatlığı olmasa, bu adam Xabi Alonso'nun bir boy altı.



Lucas Neill nasıl ki bizim lige fazla gelmiş, bu ligde adeta Pique gibi oynamışsa, Grella bu ligde adeta Xabi Alonso kesilir. Çok iyi denilebilecek bir pas yeteneği var. Top tekniği yeterli. Çok süratli. Cana'nın aksine daha dengeli oynuyor. Eğer sakatlık sorunu yaşamazsa, bizle oynadığı 3-4 maçın sonunda burada herkes "Greaaallaaaaa" diye bağırmaya başlar.



Diyeceksiniz ki sakatlık sorunu var. Evet var ancak atlattı. Ayrıca +2+2 kuralının olduğu bir ligde, Grella harika bir iş olur.



Hayri Cund'da bu adamı benim gibi çok iyi bilen ve bir çok kez seyredenlerden biri. Ve oda bu transferi istiyor. Konuşmuştuk daha önce forumda.



Kısacası, açın televizyonu, interneti vs. Bu adamın maçlarını seyredin. Tam bizim aradığımız tipte bir oyuncu.
 
Cevap: # Vincenzo Grella



mustafa sarp, baris özbek, ayhan akman, birde bunlarin yanina pinoyla cana alindi. ya tutarsa. millet takimlarini toplamaya calisiyor, bizimkiler tam tersi. yönetime destek falan diye avunuyoruz ama yönetimi anlamak cok güc.



Evet renkdaşım ben de aynı şeyi söylüyorum. Yani şimdi yönetimin her yaptığına da destek olmayalım. Burası bi tartışma platformu ve bizce yanlış olanları belirtelim. Ben Cana'nın alınmasını yanlış buluyorum ve bi kaç gündür bunu söylüyorum. Adamı transfer ettik diye adama Yaya Toure muamelesi yapmayalım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt