Cevap: # Vincenzo Grella
Yeni bir Robert Pires vakasıyla karşı karşıyayız... Yok geliyor, geldi, gelecek, uçağa bindi vs... Grella kim arkadaş yaa. Bir arkadaşın da dediği gibi bu adama 2 m sterlin vereceğimize Cumhur oynasın daha iyi.
Bu arada tamam sokağa atacak paramız yok, adamları mümkün olduğunca en ucuza almaya çalışıyoruz, bu transfer olayları o kadar da kolay işler değil, eyvallah, hepsinin farkındayız ama bu kadar da zor değildir heralde. Daha doğrusu bu kadar da uğraşılmaz... Çingene pazarlığı yapmak diye bir tabir vardır. Adnan Sezgin'in yaptığı resmen bu. 50bin 100binler için adamlardan vazgeçiyoruz. Yok 2.99 verdik satmadılar, yok 36 taksite böldük, 100 tl de bonus kazandık ayrıca aynı takımdan iki topçu alırsak ikincisinde %50 indirim yapcaklarmış, 3 ay da taksit ertelettik. Bu ne lan?
Tamam Uefa kriterleri, artık daha dikkat ediyoruz, Uefa yakında borcu olan takımları avrupa kupalarına almayacak vs. Hepsine kabul ama bu kadar da olmaz yani bence... M. Stoch olayını biliyoruz, 4.5 verdik 5 istediler vs kaç ay uğraştık (rakamlar o kadar da önemli değil neticede aradaki 300-500 için uzun süre pazarlık yapıldı). Sonra ne oldu? Muhtemelen Haldun Üstünel bu olaya kızdı ve istifa etti. Elbette Haldun Üstünel'in istifasının tek sebebi bu değildir, başka anlaşmazlıklar da vardır ama bu bahane oldu en azından. Benim için adamın fenere gitmesi falan önemli değil hem de hiç değil ama Haldun Üstünel'in istifasına sebebiyet vermesi çok önemli, yoksa istediği takıma gitsin, takayım fenere...