ZTK 13/14 4.Tur | Galatasaray (6)2-2(5) Gaziantep BBSK | 3 Aralık | M.S. | ATV

kim nasıl oynadı maçta maçı izleme şansım olmadı kısa kısa iyi oynayanlar kötü oynayanlar falan..Tahmin ediyorum az çok ama

2-0'a kadar rakip cok korkak oldugu icin rahat oynadik. Daha snra rakip saldirmaya biz ise gol kacirma beceriksizliklerine basladik. Caktilar 2 tane onlar da.

Sabri, Aydin ve Engin en kotulerdi. En iyi kesinlikle Yekta'ydi. Bruma cok calim atti ama efektif olamadi.
 
Amrabat denen adama 9 milyon euro verildigini dusundukce bir garip oluyorum. Bu ulkenin en basarili insanlari omru boyunca 1 milyon euro biriktiremiyor
 
Hoca Amrabat, Sabri, Aydin ve Engin Baytar'i kadro disi biraksin bugun. Otesi yok
 
Maçın tek olumlu yanı Ufuk'un penaltılardaki başarısının ortaya çıkmasıdır bana göre. Başka söze gerek yok.
 
amrabatın 9 milyon euroya bize satılması üniversitelerde tez konusu olarak işlenmeli
 
Su zorlu sürecte takimi orda yerin dibine sokan ve yönetime sallayan o taraftar gercekten utanmali.



Yönetim bunu haketmiyor. Fatih Terim konusunda her iki tarafin payi vardir. Ünal Aysal yönetimi gidince yerine kim gelecek bunu düsünüyormu o zekali taraftarlar? Bu kaotik ortam daha da karisir bu sekilde. Adim atmadan önce bi düsünün be kardesim.



Kabul takim iyi degil, yapilanlar dogru degil. Ama Ünal Aysal gibi basariyi hedefleyen ve Avrupa'da marka olmaya calisan, yani vizyonlu baskan, kolay kolay bulunmaz. 2 sene sampiyon olduk. Haksizlik etmeyelim.



Bu takimi Fatih Terim kurmustur. Bunda Mancini'nin de sucu yoktur.



Takimi daha fazla demoralize etmemeliyiz. Önümüzde Juventus maci var. Eger sali günü tur atlarsak görün bu takim yine ligi domine edecektir. Bizim temel sorunlardan biri de motivasyon.





Gercekten Türkiye'de stad'a giden taraftarlardan nefret ediyorum. Düsünüyorum söyle, onlar gitmese stad bos kalacak, tesekkür borculuyuz. Ama bir kez daha düsünce sirf zarar olduklarini anliyorum. Bu ülke de taraftarlarin tek derdi hooliganlik ve sidik yarisi. Bu yüzden sürekli kulüpler ceza aliyor.



80% beyinsiz derken hepsi egitimi zayif olan arkadaslarimiz. Yaptiklarini sorgulayacak kafa yok; Acaba yaptigim takima nasil yansiyacaktir? Dogrumu? Yönetim gitse ne olur? gibi seyleri düsünemiyorlar, analiz edemiyorlar.



Al benden de o kadar. Fatih Terim diye bağırmalarının(Sanki 1461'e Terim ile elenmemişiz gibi) ve yıllardır her takım taraftarının kötü gidişatta hemen "yönetim istifa" sloganları atmalarının takıma ne kazandıracağını düşünüyorlar anlamak mümkün değil. İstifaya davet edersin ama başkanın Aysal ise gerektiğinden fazla şans tanımalısın
 
1. Dzeko

2. Demba ba /Doumbia





yanliz Doumbia hayata 25 degildir... :D





Dzeko ile privot forvetlik devam eder.





Doumbia gelir ise...manyak bi ön hat olur kanimca.

Sneijder cosar.





---Bruma-----Doumbia-----Menez---

---------------Sneijder---------------

----------XXX--------XXX-------------



Kalecinin Muslera olduğunu düşünürsek 5 yabancı hakkımız doluyor(önümüzdeki sene için)... Orta sahada Melo oynamayacak defans full yerli olacak.. Off offf çıkış yolu yok..
 
dün voleybolda kızlarımız harika bir oyun oynadı.. bizim forumda en ufak haberi yok..
 
1459735_510385379068320_1833835520_n.png

Utanmasalar heyecandan omuz omuza girecekler sanki final maçı gibi yüzlere bak.
 
Yedeklerimizin hepsi çok kötü ama bence acil olarak defansın komple değişmesi lazım en kötü 2 oyuncu transfer etmeliyiz o bölgeye bir de adam akıllı yedek kaleci almak lazım ligden bile olabilir ama gönlümde yatan isim sinan bolat bizdeki yedek kalecileri kovun gitsin boşuna kadroda yer işgal ediyolar
 

Niye oynayamıyonuz uzun süre hep yedeksiniz diyo muhabir...Bunlarda onu önce Fatih Terime sonra Manciniye sorun bize değil diyolar..Demiyolarki daha çok çalışmalıydık sakattık etkiledi yada takım kaliteli biz biraz formsuzduk vs vs diye...Onu önce Fatih Terime sonra Manciniye sorun deyolar
 
geçen sene 1461e elenmiştik



bu sene penaltılarla turu geçtik.gelişme var
 
Geri
Üst Alt