Nejat Ilgaz
Tecrübeli Üye
- 27 Haziran 2010
- 7.434
- 1
- 1.173
kim nasıl oynadı maçta maçı izleme şansım olmadı kısa kısa iyi oynayanlar kötü oynayanlar falan..Tahmin ediyorum az çok ama
2-0'a kadar rakip cok korkak oldugu icin rahat oynadik. Daha snra rakip saldirmaya biz ise gol kacirma beceriksizliklerine basladik. Caktilar 2 tane onlar da.
Sabri, Aydin ve Engin en kotulerdi. En iyi kesinlikle Yekta'ydi. Bruma cok calim atti ama efektif olamadi.
