ZTK 13/14 4.Tur | Galatasaray (6)2-2(5) Gaziantep BBSK | 3 Aralık | M.S. | ATV

-----------Drogba----------

Bruma-----Sneijder-----Menez



Bu kanatlarla,bu sistemde Drogba çakılı dursa bile yeter.
 
Amrabat : Kenardaki hatun iyiymiş.

Yiğit: Maçtan sonra napsamki. Filmmi izlesem arkilerlemi takılsam.

Sabri: Ulan Bordoya ne çakmıştım be.



Der gibi bakıyor :redface:



1459735_510385379068320_1833835520_n.png
 
Eskisehir'de Veysel Sari ve Tarik Camdal'in kontratlari 2014 de bitiyor.



Mutlaka degerlendirmeliyiz.




Tarik illersi icin isik veriyor, potensayl var, alman alt yapisi var.

Veysel ise daha "hazir koy ilk 11e" misali... ama o da genc sayilir 25 ile türk standartlarina göre.



Sabah Spor Servisini izlerken gördüm.Tarık gelişimimde Ersun Hoca'nın büyük katkısı oldu.GG idolüm demiş.Gerçi bu işler isteğe bakmazda bildğin Fenere göz kırpmış.
 
Drogba'nın artık son senesi

Bence seneye sözleşme teklif edilmemeli

Demba ba, Dumbia, Dzeko olabilir ilk aklıma gelenler





1. Dzeko

2. Demba ba /Doumbia





yanliz Doumbia hayata 25 degildir... :D





Dzeko ile privot forvetlik devam eder.





Doumbia gelir ise...manyak bi ön hat olur kanimca.

Sneijder cosar.





---Bruma-----Doumbia-----Menez---

---------------Sneijder---------------

----------XXX--------XXX-------------
 
arsenal maçındaki penaltı heyecanını yaşıyor gibi oldum ta ki sabri topun başına gelene kadar:(
 
Özet:



- Ünal Aysal´in bazi hainlerin gazina gelip güclü yönetimi bozmasi, sinerjiyi yok etmesi



- Fatih Terim ve yönetimin skandal kadro planlamasi



- %60´i amatör futbolculardan olusan kadronun, Fatih Terim yoklugunda iyice dagilmasi



- Mancini´nin kariyeri boyunca böyle amatör futbolcularla calismamis olmasi



Amatör futbolcu lafı cuk diye oturdu. Şu takımdan en fazla 3 kişi avrupada 1. liglerde oynayabilir. Diğerlerini yedeğe bile almazlar.
 
Amatör futbolcu lafı cuk diye oturdu. Şu takımdan en fazla 3 kişi avrupada 1. liglerde oynayabilir. Diğerlerini yedeğe bile almazlar.



Ne 11 i ne yedeği; Misal Sabri Bayern'e gidip beni alırmısınız dese Bayernlilerin ilk işi polise haber vermek olur.

Futbol katilini yakaladık diye... :redface:
 
Maçın geniş özeti varmıdır ? Rezaleti izlemek istiyorum. İyiki tv başında kahrolmamışım.
 
Yediğimiz gollerin fotoğrafı... Defansa dikkat...



gsd.png
 
Dun sahanin en kotuleri Sabri, Engin ve Aydindi suphesiz. 3 uyle de sene basinda sozlesme yenilenmis olmasi sizi hic dusundurmedi mi ? Hem de gayet yuklu sozlesmeler
 
Geri
Üst Alt