67. Geleneksel GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması | Şampiyon Aslan Türkoğlu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İzledim,iyi filmdir;ortamı da güzeldi böyle hafif karanlığımsı falan severim ben. Michael Keaton'ın da vardı bir tane filmi bana hep bunu hatırlatır nedense : White Noise. Pek bir esprisi yok bunun da.

Filmi izlemedim ama white noise güzel kafa yapar. :D
 
Valla ne yalan söyleyeyim, sadece 4-5 filmini izlemişimdir. İkisini yazdım. Diğerleri de muhtemelen bunlardan bazılarıdır. :D

Rope'u izle Aslan. Tek mekan çekimi var. Sana değişik bir görüş açısı katabilir,sinema ile uğraştığından diyorum bilhassa.
 
Sinemada izlemiş olmanın yanında bir de küvetli bir sahne hatırlıyorum başka da bir şey hatırlamıyorum. :D Ha bir de psikopat (sanılan) komşu vardı.

Komşu dedin de aklıma geldi. Kiracı filmini de mutlaka izle. Kemal Sunal'ın filmini kastetmiyorum bu arada. :D

The Resident / enteresan bir film. Gerilim dozu yüksek.
 
Komşu dedin de aklıma geldi. Kiracı filmini de mutlaka izle. Kemal Sunal'ın filmini kastetmiyorum bu arada. :D

The Resident / enteresan bir film. Gerilim dozu yüksek.

İzlemedim, listeye attım bunu da...

İzlemediysen the possession of michael king'i öneririm, olağanüstü bir korku filmi değil ama konusu güzel.

Zemeckis dedin mi akan sular durur : Back to the Future,Forest Gump ve Contact ( @Mehmet Arslaner yine bağladım la) :D

Bağlamasan şaşardım zaten bu zaman kadar durduğun hata. :D
 
Rope'u izle Aslan. Tek mekan çekimi var. Sana değişik bir görüş açısı katabilir,sinema ile uğraştığından diyorum bilhassa.

İlaç gibi gelir. Mutlaka izlerim. Zaten bu aralar tek mekanlı ve el kamerasıyla çekilen filmlere merak sardım. Bu işe bi yerden başlamak gerekli. Eldeki imkanlarla şimdilik çok üst düzey çekimler yapamam belki ama kısıtlı imkanlarla da önemli işlerin mümkün olduğunu biliyor. Mesela "Toprak Altında" 90 dakika bir tabutun içinde, tek oyuncu, bir telefon ve çakmak gibi basit birkaç şeyle çekilmiş film. Fakat film bi başlıyor, 90 dakika o daracık alanda, tek oyuncuyla nasıl geçiyor, anlamıyorsun bile. İşte ben buna yönetmen başarısı derim.
 
İlaç gibi gelir. Mutlaka izlerim. Zaten bu aralar tek mekanlı ve el kamerasıyla çekilen filmlere merak sardım. Bu işe bi yerden başlamak gerekli. Eldeki imkanlarla şimdilik çok üst düzey çekimler yapamam belki ama kısıtlı imkanlarla da önemli işlerin mümkün olduğunu biliyor. Mesela "Toprak Altında" 90 dakika bir tabutun içinde, tek oyuncu, bir telefon ve çakmak gibi basit birkaç şeyle çekilmiş film. Fakat film bi başlıyor, 90 dakika o daracık alanda, tek oyuncuyla nasıl geçiyor, anlamıyorsun bile. İşte ben buna yönetmen başarısı derim.

Oğlum o zaman Rec'in neyini beğenmedin ? Spoiler verme ha Ayberk izlememiş :D
 
Yalnız baya baya festival filmcisi gibi adammışım, haberim yokmuş, sohbet ettikçe aklıma izlediğim filmler geliyor. Vay anasını...
 
İlaç gibi gelir. Mutlaka izlerim. Zaten bu aralar tek mekanlı ve el kamerasıyla çekilen filmlere merak sardım. Bu işe bi yerden başlamak gerekli. Eldeki imkanlarla şimdilik çok üst düzey çekimler yapamam belki ama kısıtlı imkanlarla da önemli işlerin mümkün olduğunu biliyor. Mesela "Toprak Altında" 90 dakika bir tabutun içinde, tek oyuncu, bir telefon ve çakmak gibi basit birkaç şeyle çekilmiş film. Fakat film bi başlıyor, 90 dakika o daracık alanda, tek oyuncuyla nasıl geçiyor, anlamıyorsun bile. İşte ben buna yönetmen başarısı derim.

O zaman kesinlikle izle,izledikten sonra bir de işin tekniğiyle ilgilenen birinden yorum görmek iyi olur. Rebecca'da da Hitchcock gölgeleri vurgulamış.Bu iki filmi sinemada tekniğin çığır açtığı filmler.Adam harbi dahi. Vertigo ve North by Northwest zaten kült filmler. Hitchcock özümsenmeli bence,müthiş herif.
 
Bağlamasan şaşardım zaten bu zaman kadar durduğun hata. :D

Bu filmle aramda enteresan bir bağ var,şu dk. itibariyle daha iyi anlamış bulunuyorum bunu. Bu kadar rastlantı olmaz arkadaş. Geçen gün de SETI projesine rastgeldim tv'de bir belgesel kanalında. Biliyorsunuz ki diyor anlatıcı "Carl Sagan bu projenin mimarlarından. Hatta Contact adlı kitaba da taşımıştır bunu". Kapattım tv'yi çat diye :D
 
Bu filmle aramda enteresan bir bağ var,şu dk. itibariyle daha iyi anlamış bulunuyorum bunu. Bu kadar rastlantı olmaz arkadaş. Geçen gün de SETI projesine rastgeldim tv'de bir belgesel kanalında. Biliyorsunuz ki diyor anlatıcı "Carl Sagan bu projenin mimarlarından. Hatta Contact adlı kitaba da taşımıştır bunu". Kapattım tv'yi çat diye :D

SETI dedin aklıma geldi, o wow sinyali neydi acaba ? :D
 
O zaman kesinlikle izle,izledikten sonra bir de işin tekniğiyle ilgilenen birinden yorum görmek iyi olur. Rebecca'da da Hitchcock gölgeleri vurgulamış.Bu iki filmi sinemada tekniğin çığır açtığı filmler.Adam harbi dahi. Vertigo ve North by Northwest zaten kült filmler. Hitchcock özümsenmeli bence,müthiş herif.

Evet. Zaten işin teknik kısmını geliştirmem lazım bundan sonra. Teorik olarak genel bilgilere sahibim.

Bu 3 kitabı bir haftada bitirdim mesela. :) Üniversitenin de teorik olarak dersleri üst düzey ama pratiği yetersiz. Bu yüzden benim daha çok teknik konulara ve işin pratiğine girmem lazım artık.

1010273_585004301545812_2073856600_n.jpg
 
Puanları gönderdim, hayırlı olsun herkese :) Puan verirken zorlandım, tarzım olmayan şarkılar çoğunluktaydı. Kendi gönderdiğim şarkı bile tarzım değildi ama anılarımda farklı bir yeri olduğu için gönderdim. Herkese başarılar, cümleten iyi geceler :)
 
Ben de kaçayım beyler. Size doyum olmaz. Sonra devam ederiz.

Hatta bu konularla ilgili uzun uzun tartışmak için yeni bir başlık açalım derim Sinema / Tv bölümünde. Ayberk Çetin Mehmet Arslaner


Hadi hepinize iyi geceler arkadaşlar.
 
Evet. Zaten işin teknik kısmını geliştirmem lazım bundan sonra. Teorik olarak genel bilgilere sahibim.

Bu 3 kitabı bir haftada bitirdim mesela. :) Üniversitenin de teorik olarak dersleri üst düzey ama pratiği yetersiz. Bu yüzden benim daha çok teknik konulara ve işin pratiğine girmem lazım artık.

1010273_585004301545812_2073856600_n.jpg

Açıkçası bizimki amatörce tabii işin tekniğini hiç bilmem. Ama filmlerde az çok o farklılıklar anlaşılıyor. Mesela Rope'ta bir masa sahnesi var, sadece masayı çekiyor.Benim akım olarak en sevdiğim İtalyan Yeni Gerçekçiliği. Birkaç filmini net ortamında bulamadım. En özel yönetmen de Kieslowski benim için. O adamın da değişik çekim teknikleri vardır ve filmlere yüklediği anlam muazzam.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt