Formula 1 Takip Başlığı

Ahahahahahaha...

Ferrari Luce, Leclerc dingili ile çok yıllık yeni anlaşma.. Spor otomobilin ve Formula 1 in efsanevi markası resmen vasatlığa yelken açmış, gidiyor.

Neymiş tek turda çok hızlı pilotmuş da altına hep traktör verilmiş.. Ne yazık ki Leclerc fanlarının anlamak, görmek istemediği nokta; puanları, şampiyonlukları tek turda hızlı olan pilot değil, yarışı önde bitiren pilotlar kazanıyor. Saniyenin binde birinin dahi önemli olduğu bir rekabette daha fazla detaya girmeyeceğim ama şunu rahatlıkla söyleyebilirim. Yetenek anlamında üst düzey bir pilot olabilir ancak mental anlamda tam bir looser pilot. Altındaki araç ne kadar iyi olursa olsun, hiç bir zaman şampiyonluk potasında olmadı, olmayacak..
Son söyledikleriniz bir ongörü eyüp hocam. Zira bunu test etme sansina asla sahip olamadi.O potada olabilecek bir araca sahip olursa bir gün zaten 50-50 ihtimal ya dediginiz gibi olur yada tam tersi ama bu sansa asla sahip olamamis birine kendi adima bu hükme varmak bana adil gelmiyor.Ben her zaman scuderia ferrariciyim.Red baron disinda hic bir pilot zerre umurumda degil hic bir zaman olmadi.Charles e ayri bir sevgim var evlat gibi ferrari icin ama yarin bir gün giderse de umurumda olmaz. Fakat 2025 mcl gibi sezon boyunca samp olabilecek kadar hizli bir araca sahip olursa norris in yaptigini yapamiyacagina inanmak bana cok absurd geliyor.
 
Son söyledikleriniz bir ongörü eyüp hocam. Zira bunu test etme sansina asla sahip olamadi.O potada olabilecek bir araca sahip olursa bir gün zaten 50-50 ihtimal ya dediginiz gibi olur yada tam tersi ama bu sansa asla sahip olamamis birine kendi adima bu hükme varmak bana adil gelmiyor.Ben her zaman scuderia ferrariciyim.Red baron disinda hic bir pilot zerre umurumda degil hic bir zaman olmadi.Charles e ayri bir sevgim var evlat gibi ferrari icin ama yarin bir gün giderse de umurumda olmaz. Fakat 2025 mcl gibi sezon boyunca samp olabilecek kadar hizli bir araca sahip olursa norris in yaptigini yapamiyacagina inanmak bana cok absurd geliyor.

Tabi ki öngörü Ahmet Hocam.. Ancak uzun yıllardan bugüne kadar gözlemlenmiş, izlenmiş performansın sonuçlarından elde edilmiş bir öngörü.. Baskı altında, stres altında basit hatalar yapmaya çok müsait bir pilot olduğunu düşünüyorum. Tabi ki de kendime ait bu düşünceler.. Senna zamanından bu yana takip ettiğim F1'de ben bugüne kadar hiç bir pilotu desteklemedim. MCL nin takım olarak iyi durumda olması, şampiyonluk rekabeti olması benim için yeterli.. O yüzden umarım bir gün Leclerc MCL'ye gelir, şampiyonluk yarışı içerisinde olur..
 
Bazi insanlar takim asigi. Ben de tam tersine suruculer icin izliyorum. Once Schumacher, sonra Raikkonen (sonra sevdigim bir surucu cikmadi uzun sure), en son da Verstappen icin izlemekteyim. Verstappen de en az Schumi kadar yetenekli. Onun kadar ve belki de daha fazla gozu kara.
 
Galiba futbol harici turkiyedd sosyal medyanin en cok gerildigi sey formula heralde
 
Hamilton adam etti ferrariyi sondunda galiba
 
Ferrarinin bu sene en iyi şasıyı yaptigi anlatisına bu takimi yeterince uzun yillardir takip etmeyen insanlar sevinir ve hayaller kurabilir.Mevcut kurallar da 2026 motorlari bu kadar önemli ve başlangicta en temel ve buyuk farki yaratacak konuda geride kalmasini göz ardi eder.Yani şunu demek istiyorum bu sene en iyi sasiyi yapmaktan daha cok fark yaratacak olan şey en iyi güc unutesini yapmakti.Cunku en buyuk fark burda yatiyordu ve tabiki ferrari gene patladi.Motorlar eninde sonunda birbirlerine yaklastiginda herkes kalan yerlerde fark yaratmaya calisacak ve göreceksiniz o en iyi şasi bir anda yok olacak ve duzgun şasi uretmeyi bile unutmuslar denecek ama hayir. Bu bir denge meselesi ve sahlanan at yine herkesin aksi yönde kosmaya devam ediyor.
 
Ferrarinin bu sene en iyi şasıyı yaptigi anlatisına bu takimi yeterince uzun yillardir takip etmeyen insanlar sevinir ve hayaller kurabilir.Mevcut kurallar da 2026 motorlari bu kadar önemli ve başlangicta en temel ve buyuk farki yaratacak konuda geride kalmasini göz ardi eder.Yani şunu demek istiyorum bu sene en iyi sasiyi yapmaktan daha cok fark yaratacak olan şey en iyi güc unutesini yapmakti.Cunku en buyuk fark burda yatiyordu ve tabiki ferrari gene patladi.Motorlar eninde sonunda birbirlerine yaklastiginda herkes kalan yerlerde fark yaratmaya calisacak ve göreceksiniz o en iyi şasi bir anda yok olacak ve duzgun şasi uretmeyi bile unutmuslar denecek ama hayir. Bu bir denge meselesi ve sahlanan at yine herkesin aksi yönde kosmaya devam ediyor.
Iyi bir şasi urettikleri icin kucumsemiyorum.Sadece yanlis yone odaklaklandiklarini anlatmaya calistim
 
Geri
Üst Alt