# Kim Källström

Cevap: # Kim Kallström



Transfermarkt.de sitesinde 2010 yılında bitiyor diye gösteriyor kontratının.
 
Cevap: # Kim Kallström



Kallstrom bonservis elinde gelmeyecekse, hiç bosuna yormam kendimi. 82 dogumlu adama ciddi bonservis bedeli odememek gerekiyor. Takımda butun parcaların tam olur. 1-2 nokta atısı yapacaksındır, o zaman maliyeti pek onemsemem. Ama biz yine neredeyse bir takım -daha dogrusu bir omurga- alma derdindeyiz.





Elano'yu D.K. patlama yapsa da satardım ben olsam. Cunku ona uygun bir yapı yok. Yası var ve oyun karakteri kolay kurgulanan biri degil.



Bonservis odeyeceksek, biraz daha genc isimlere odemeliyiz, en azından onunde bir ciddi transferi daha bulunmalı, 27 yasını gecmemeli.



Kaliteli yerli için maliyet-bonservis hesabı yapılmamalı. G.İnler ve Udinese paraya bakar. Nuri, Altıntoplar, Mevlut içinse durum farklı.
 
Cevap: # Kim Kallström



Kallstrom bonservis elinde gelmeyecekse, hiç bosuna yormam kendimi. 82 dogumlu adama ciddi bonservis bedeli odememek gerekiyor. Takımda butun parcaların tam olur. 1-2 nokta atısı yapacaksındır, o zaman maliyeti pek onemsemem. Ama biz yine neredeyse bir takım -daha dogrusu bir omurga- alma derdindeyiz.





Elano'yu D.K. patlama yapsa da satardım ben olsam. Cunku ona uygun bir yapı yok. Yası var ve oyun karakteri kolay kurgulanan biri degil.



Bonservis odeyeceksek, biraz daha genc isimlere odemeliyiz, en azından onunde bir ciddi transferi daha bulunmalı, 27 yasını gecmemeli.



Kaliteli yerli için maliyet-bonservis hesabı yapılmamalı. G.İnler ve Udinese paraya bakar. Nuri, Altıntoplar, Mevlut içinse durum farklı.



Jo'yu alalım o zaman ne dersin? 23 yaşında yolun başında daha.
 
Cevap: # Kim Kallström



Jo'yu alalım o zaman ne dersin? 23 yaşında yolun başında daha.



Sakacı :) Once oyuncuyu begenmelisin, her genç piyasası olan adamı alalım dersen, işin istatistik, ticarı, al-sat tarafına kendini fazlaca kaptırıp, sahaya bakmaya unutmus bir kulup olup en buyuk hatayı yaparsın.



Zaten yapılan en buyuk hatalardan biri filanca buyuk takımın yedegi, artıgı bizde oynar. Oynadıgı maçlarda ısık vermiyorsa ne kadar mantıklı da olsa ustunu ciz bence.



Jo hiçbir zaman begenmedim. Cıt kırıldım ve sahaya yuregin koyarken, takım içi agırlıgı olan bir oyuncu gibi gelmedi bana. M.City istedigi kadar bonservis odesin. R.Bianchi'ye de asırı bonservis odedi tutmadı, lazio'da kırmızı kartla basladı kotu maçlar cıkardı ama TSL'de ve bizde iş yapacagına inanıyorum. Isık ve oyuncunun seyredeni ikna meselesi.
 
Cevap: # Kim Kallström



Nerede demiş adam ?
 
Cevap: # Kim Kallström



Onceki sayfada.
 
Cevap: # Kim Kallström



Allah allah o zaman konuşmaya gerek yok.
 
Cevap: # Kim Kallström



2010'da bitiyor olması lazım sözleşmesi ama.



Uzatma felan olmadıysa 2010'da bitiyor ama kendi sözleşmem var dediyse uzatma felan olmuştur.
 
Cevap: # Kim Kallström



Lafa bak sanki adam El Kaideci :o
 
Cevap: # Kim Kallström



Bu adamın sözleşmesi uzatılmadımı? Neden hala tartışılıyorki:rolleyes:
 
Cevap: # Kim Kallström



Nicin hort lat tin
 
Cevap: # Kim Kallström



Guti yalan oldu Hayri son umudum bu Danimarkalı :asd:
 
Geri
Üst Alt