- 19 Şubat 2009
- 22.337
- 3.958
- 2.483
Cevap: # Kim Kallström
Transfermarkt.de sitesinde 2010 yılında bitiyor diye gösteriyor kontratının.
Transfermarkt.de sitesinde 2010 yılında bitiyor diye gösteriyor kontratının.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Kallstrom bonservis elinde gelmeyecekse, hiç bosuna yormam kendimi. 82 dogumlu adama ciddi bonservis bedeli odememek gerekiyor. Takımda butun parcaların tam olur. 1-2 nokta atısı yapacaksındır, o zaman maliyeti pek onemsemem. Ama biz yine neredeyse bir takım -daha dogrusu bir omurga- alma derdindeyiz.
Elano'yu D.K. patlama yapsa da satardım ben olsam. Cunku ona uygun bir yapı yok. Yası var ve oyun karakteri kolay kurgulanan biri degil.
Bonservis odeyeceksek, biraz daha genc isimlere odemeliyiz, en azından onunde bir ciddi transferi daha bulunmalı, 27 yasını gecmemeli.
Kaliteli yerli için maliyet-bonservis hesabı yapılmamalı. G.İnler ve Udinese paraya bakar. Nuri, Altıntoplar, Mevlut içinse durum farklı.
Transfermarkt.de sitesinde 2010 yılında bitiyor diye gösteriyor kontratının.
Jo'yu alalım o zaman ne dersin? 23 yaşında yolun başında daha.
Kallström Kim la?
Geleceğin Messi'si kabul edilen top toplayıcı

