Arif Çelik
Hocaların Hocası
- 18 Temmuz 2014
- 50.512
- 29.044
- 2.993
Şanlı lakers'a hayırlı olsun
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Okc thunders'ın yerinde olsam girerdim takasa. Hartishtein-caruso-dort-clippers 2026 pick+bir kaç tane daha 1st round pick. Olursa hanedanlık kurarlar 4-5 sene.Sadece New York diyordu ama Banchero - Giannis ekseninde olur mu?
Bu arada Davis da takas olur gibi
Imkansız. Ya Chet ya da Jdub olmadan kabul etmezler.Okc thunders'ın yerinde olsam girerdim takasa. Hartishtein-caruso-dort-clippers 2026 pick+bir kaç tane daha 1st round pick. Olursa hanedanlık kurarlar 4-5 sene.
Bu sene ki draft sınıfı iyi deniyor uclukcu bir forvet bulurlarsa 10 sene ambargo koyarlar lige.Okc pickleriyle iki tane giannis ceker istese, gerek yok ama makina gibi sampiyon takimi bozmaya, 21-1 gidiyoruz zaten, chet veya jdub kesinlikle verilmemeli, bu seneki okc nin clippers draft hakkida büyük ihtimal top 4 olacak gibi, sam presti ordanda bi süperstar cekerse sasirmam
Bucks niye kabul etsin? En fazla 25. hak için vermez.Hachimura-vincent-kleber-reaves+3 tane ilk tur. Hachimura-vincent ve kleber'ın kontratları sene sonu bitiyor.
Doncic-smart-lebron-giannis-ayton batı şampiyonluğuna aday olur.
Ama ben bucks'ın oyuncudan ziyade 5-6 ilk tur hakkı isteyeceğini sanıyorum karşıdaki takımlardan.
. sıra seçilen harper barnes keldon johnson ve
ila
frp verip alacak bence giannisi
][emoji[emoji6
]
[emoji[emoji6
]
[emoji6
]]][emoji[emoji6
]
[emoji[emoji6
]
]]][emoji[emoji6
]
[emoji[emoji6
]
[emoji6
]]][emoji[emoji6
][emoji[emoji6
]
[emoji[emoji6
]
[emoji6
]]][emoji[emoji6
]
[emoji[emoji6
]
]]]][emoji[emoji6
]
[emoji[emoji6
]
[emoji6
]]][emoji[emoji6
][emoji[emoji6
]
[emoji[emoji6
]
[emoji6
]]][emoji[emoji6
]
[emoji[emoji6
]
]]][emoji[emoji6
][emoji[emoji6
]
[emoji[emoji6
]
[emoji6
]]][emoji[emoji6
]
[emoji[emoji6
]
]]][emoji[emoji6
]
[emoji[emoji6
]
[emoji6
]]]]Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildiYa maçı izlemedim ama Alperen'in istatistiğe bakıyorum. 26 sayıyla maçı kazanmışlar. 28 sayıyla takımının en skoreri Alperen, üstüne 10 rebound'u var, kendi standardından az olsa da 3 de asist yapmış, 4 top çalmış, 3 top kaybı var, şut yüzdesi biraz düşük 11/20, 7'de 6 serbest atış atmış... Çok süper değil ama iyi denebilecek istatistikler. Ama takımda +/- istatistiği negatifte olan TEK OYUNCU Alperen. Sadece -1 gerçi ama yine de... Nasıl herkes pozitifte ama bir tek Alperen'in sürelerinde negatifte oluyorlar? İlk 5'in hepsi en az +10 yapmış, ki Okogoi-Jabari falan +20 küsur koymuşlar... Bir takımda en çok sayıyı sen at... Farklı da biten maç olsun ama bir tek senin sahada olduğun 30 dakikada rakip skoru 1 sayıyla da olsa kazanmış olsun. Sensiz 18dk'da rakibe 29 sayı fark atılmış olsun. Rezalet mi savunma yaptı Alperen ne yaptı anasını satayım. Nasıl olabilir böyle bir şey?
İntenette bulduğum bi kaç formülden hesapladım, yine de -1 e ulaşamadım. 26,9 filan çıktı. Yanlışlık var sanki.
Formülle hesaplanabilecek bir istatistik olmasa gerek ya. Sadece Alperen'in sahada olduğu süreçlerde takımı 1 sayı yenilmiş. Ama maçı 26 sayıyla kazandıklarına göre, Alperen sahada olmadığı süreçte rakibe 27 sayı fark atmışlar. Bunu formülle bulamazsın yani.
Hızlıca şöyle şeyler bulup denemiştim ama belli ki bunlar değil. Farklı algoritması var demek ki.
- + bazen yanıltıcı oluyor.
Mesela 30 sayı önde ol sonra oyuna girince - olabilir çünkü savunma sertliğin yumuşar, hücumda daha laubali olursun vs vs fark 20'ye iner ve o da = -10 demek
Veya maçın başında 2 takım da güçlü 5'ler ile başlar, skor da yakın gider sonra yedekler girince eğer karşı takımın yedekleri çok iyi değilse veya belki o gece iyi günündeler ise bir bakmışsın birden bire +10 yapmışsın vs vs fark 12 olmuş. Tekrar oyuna girip fark 10 sayıya inerse -2 daha yazılır. Tabi sadece senin kötü olduğun gece de olabilir. Normalde + - istediğinde Alpi en iyi ilk 5'de gibiydi.
Mevzu basit sacromento'nun tek önde olduğu periyot ikinci çeyrek orada da alperen 6 dakika alıp eksi 8 yapmış maç sonunda eksi olmasının sebebi de burada ki dakikaları.Yani bunları anlıyorum da... Düşün takımın 26 sayı fark atmış ve sen de 30dk süre alan ilk 5 oyuncususun. Aynı zamanda o maçta takımın en çok sayı atan oyuncususun, aynı zamanda en çok top çalan oyuncususun, en çok rebound alan 2. oyuncususun, 3 de asist eklemişsin, takım ortalamasından az da olsa yüksek saha içi yüzden var, serbest atış yüzden de çok iyi... Sadece 3 top kaybın var negatif... Yani takımın gayet en iyilerinden gibi duruyorsun... Ancak aynı anda takımda +/-'si negatif olan da sadece sensin... Yani bu performansa rağmen oynadığın dakikalar takıma eksi yazmış gibi. Çok istisnai bir anomali değil midir bu? 10 sayı farkla biten maç olsa dersin yani oradan buradan kötü bir sekansta devamlı sahada kalmışsındır o süreçte 3-5 eksi yazmıştır olmuştur... 26 sayı farkla bitmiş maç bu yani... Nasıl bu kadar iyi performansla oynamış bir oyuncunun sahada olduğu 30dk'da takım rakibine 1 sayıyla da olsa yenilmiş, geri kalan 18dk'da hayvani fark atmış olabilir... Çok tuhaf bence...
istatistik mini etek gibidir diye boşa demiyoruz.Yani bunları anlıyorum da... Düşün takımın 26 sayı fark atmış ve sen de 30dk süre alan ilk 5 oyuncususun. Aynı zamanda o maçta takımın en çok sayı atan oyuncususun, aynı zamanda en çok top çalan oyuncususun, en çok rebound alan 2. oyuncususun, 3 de asist eklemişsin, takım ortalamasından az da olsa yüksek saha içi yüzden var, serbest atış yüzden de çok iyi... Sadece 3 top kaybın var negatif... Yani takımın gayet en iyilerinden gibi duruyorsun... Ancak aynı anda takımda +/-'si negatif olan da sadece sensin... Yani bu performansa rağmen oynadığın dakikalar takıma eksi yazmış gibi. Çok istisnai bir anomali değil midir bu? 10 sayı farkla biten maç olsa dersin yani oradan buradan kötü bir sekansta devamlı sahada kalmışsındır o süreçte 3-5 eksi yazmıştır olmuştur... 26 sayı farkla bitmiş maç bu yani... Nasıl bu kadar iyi performansla oynamış bir oyuncunun sahada olduğu 30dk'da takım rakibine 1 sayıyla da olsa yenilmiş, geri kalan 18dk'da hayvani fark atmış olabilir... Çok tuhaf bence...