Faruk Özkul
Büyük Kaptan
- 7 Eylül 2009
- 22.180
- 12.938
- 2.658
Antalyada olabilir, kücümsemeyin. Samsunu yendi ve trabzona berabere kaldi evinde.Daha Kayseri Konyada takilacaksiniz it sürüsü
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Antalyada olabilir, kücümsemeyin. Samsunu yendi ve trabzona berabere kaldi evinde.Daha Kayseri Konyada takilacaksiniz it sürüsü
Dedik kardeşim dedik işin ucunda küme düşmek varsa herkesin fıtratı değişir. Kolay fiksturmus nah kolay her sene en korktuğum şey son haftalar potadaki takımlarla oynamaktır. Denizliyi hatırlayın. Denizli'nin götü alev alevdi yoksa sittin sene şampiyon olamazdikKasımpaşa başkanı dişli eski fenev yöneticisi,
Kadrosunda fenevliler var
Antrenörü Emre
Ve puan aldı fenevden
Vay ki ne vayyyyy
Peki Ciner ve Koç gittikten sonra 20 maçtır puan alamayan Kasımpaşa'nın Fener'den 2 puan alması tesadüf mü?
Basaksehir ne zaman düştü renkdas hic hatirlayamadimDeğil.
İst bb ekreme geçince de başakşehir küme düşmüştü.
Basaksehir ne zaman düştü renkdas hic hatirlayamadim
Nasılsa fenerin paf takımı diye maçı bile izlemedim. Açtım internetten bir film bari ailecek izleyelim diyerek film izledim. Dün kardeşim fenevli dedim hadi iyisiniz beş altı tane atarsınız. Artık nasıl daha önce travma yaşadılarsa dediği laf siz ne zaman kaybetseniz biz de kaybediyoruz artık erken sevinmicem.Hala sevinçten ne yapacağımı şaşırmış haldeyim. Dk 20 falandı maçı izlemiyordum mackolikten skor bakıyordum arada. Eşim dedi komşular okey oynamak istiyor çağırayım mı? Dedim gelsinler. Okey oynuyoruz vs arada bakıyorum ilk yarı bitmiş alla alla dedim fener atar muhakkak. 2. Yarı başladı 60 Lara kadar açmadım Maçkolik. Açtığımda dakika 63 falandı. Ulan dedim yine bir penaltı falan olur bişey olur boşver ümitlenme oğlum falan. 80den sonra hafiften yoksa oluyor mu lan diyerekten mackoligi full takip ederken eşime yakalandım kapat totemi bozma dedi. Kapattım 90+8 bildirimi geldi. Hay dedim anasını avradını noldu +8 lik acaba. Daha sonra eşimin telefonuna o caaaart diye öten kırmızı veya penaltı bildirimi olan sesli bildirim geldi. Eyvah dedim penaltı mi? Hayir Kasımpaşa kırmızı dedi. Ulan dedim inşallah penaltı falan yoktur. Sonra foruma baktım penaltı falan değilmiş. 2 dk geçmeden gol bildirimi geldi. Yıkılmış gibiydim. İçten içe 0-0 bitecek galiba lan demiştim. Bunların ben balina sokayım lan diye bağırdım. Eşim zaten fark atarlar diyordun hiç değilse fark aramadilar dedi. Foruma bakayım da nasıl insanlar sovuyor derken o mesajı gördüm. 1 sayfalık Zeytinlinin gooooool yazısını. Şaka falan sandım bir anda alt komşu camı açıp adaleeeeet lan adaleeet diye bağırdı. İşte o an müthiş bir duyguydu.
Bu yolun sonu şampiyonluk olsun. Bizi utandirmayin lan topçular teknik ekip Allah rızası için
Abi konu dışı olacak ama benden sana nacizane tavsiye, profil fotoğrafındaki zannediyorum kızın, Allah bağışlasın ama internet alemi bu yapay zeka mevzusundan sonra iğrenç ve tehlikeli bir hal almaya başladı. Bir yere kendinle veya sevdiklerinle alakalı fotoğraf eklerken 40 defa düşünmek lazım. Bence herhangi bir sanal ortama bu şekilde fotoğraf atman çok doğru değil. Özellikle forum gibi kısıtlaması olmayan, kimseyi tanıma şansının olmadığı bir platforma.Nasılsa fenerin paf takımı diye maçı bile izlemedim. Açtım internetten bir film bari ailecek izleyelim diyerek film izledim. Dün kardeşim fenevli dedim hadi iyisiniz beş altı tane atarsınız. Artık nasıl daha önce travma yaşadılarsa dediği laf siz ne zaman kaybetseniz biz de kaybediyoruz artık erken sevinmicem.
Neyse film bitti dedim dur bakim kaç atmışlar.
Gerisi malumunuz
Şuan zevkten mesajları okuyorum
Sabahı bekle. Dişsiz Jedi in videosu ile Nirvana yaparızTribün vlogları daha düşmedi mi sabaha kadar izlesek