Umut Işık
Tek Yumruk
- 6 Temmuz 2015
- 61.973
- 76.020
- 4.108
Onları bekliyordum halen koymadılar.Sabahı bekle. Dişsiz Jedi in videosu ile Nirvana yaparız

Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Onları bekliyordum halen koymadılar.Sabahı bekle. Dişsiz Jedi in videosu ile Nirvana yaparız

Son dişi düşmüş olabilir 90+11 deOnları bekliyordum halen koymadılar.![]()
Abi bizim forumda bazi arkadaşlar gereksiz anadolu takimlarina yükleniyorlar pasa diyordunuz buyrun 4 puan caldi fenerden
Safi dediginiz kocaeli bile fenere ilk yarı top göstermedi asansioyla actilar kilidi.
Herkes kazanmak icin oynar
1 gün önce yazdım. fener lanetlenmiş bir takımortada bir ölüm kalım durumu varsa fener ölür merak etmeyin
Fb gol atsın diye bekledi hakemİzlemedim. Ciddi bir şey soracağım 8 dk uzatma gösterilen maçta nasıl 16 dk uzatma oluyor? 2 gol bile olsa.
bu ingiliz iğnesi olayı nedir renktaş, baya duymaya başladım bunuDönerci şişko, saçsız sinsi ve kasıntı ingiliz iğnesini açtım dinliyorum. Yok böyle bir keyif ya ahahahahahaha geberin lan
kayyumdan sonra bir şirket satın aldı diye biliyorumBu sene iki kere FB'ye yenilmediler. Normalde 10 mactan 9unu yatiyorlardi. Acaba kayyum atandi diye mi
Ben de merak ediyorum bu konuyu.bu ingiliz iğnesi olayı nedir renktaş, baya duymaya başladım bunu
Dedik kardeşim dedik işin ucunda küme düşmek varsa herkesin fıtratı değişir. Kolay fiksturmus nah kolay her sene en korktuğum şey son haftalar potadaki takımlarla oynamaktır. Denizliyi hatırlayın. Denizli'nin götü alev alevdi yoksa sittin sene şampiyon olamazdik
Kasimpasa'nin 110. dakikadaki golune kadar her sey normal. Cunku fbliler gol attiktan sonra sakatlik numarasi yaptilar, oyun durdu. Asil garip olan K.pasa gol attiktan sonra 3-4 dakika daha oynatti oyunu.İzlemedim. Ciddi bir şey soracağım 8 dk uzatma gösterilen maçta nasıl 16 dk uzatma oluyor? 2 gol bile olsa.
Bizim gol de ofsayt degil, fb'nin bugunku golu de ofsayt degil. Bu kadar basit. Bize operasyon yapildi. Olan bu en basit haliyle.Ofsayt abi o zaman bu da. Yani demek istediğim var bunun için gelmedi. Didik didik etsen her golde bişey bulursun. Var ofsayt için ve major hata yapılmasın diye geldi anasını satıyım var da bile eyyam yapılıyor hem de kralı yapılıyor.
Bunlara prim vermeden vura vura gitmek lazım çünkü sineğin yağını çıkarıyor herifler.
Senin her tarafta futbolla ilgilenen insanlar var demek, komsular, esin falan. Ben burada yalnizim, ABDlilerin Turk ligini birak, futbolla ilgileneni neredeyse yok, esim de zaten futbolu hic sevmiyor.Hala sevinçten ne yapacağımı şaşırmış haldeyim. Dk 20 falandı maçı izlemiyordum mackolikten skor bakıyordum arada. Eşim dedi komşular okey oynamak istiyor çağırayım mı? Dedim gelsinler. Okey oynuyoruz vs arada bakıyorum ilk yarı bitmiş alla alla dedim fener atar muhakkak. 2. Yarı başladı 60 Lara kadar açmadım Maçkolik. Açtığımda dakika 63 falandı. Ulan dedim yine bir penaltı falan olur bişey olur boşver ümitlenme oğlum falan. 80den sonra hafiften yoksa oluyor mu lan diyerekten mackoligi full takip ederken eşime yakalandım kapat totemi bozma dedi. Kapattım 90+8 bildirimi geldi. Hay dedim anasını avradını noldu +8 lik acaba. Daha sonra eşimin telefonuna o caaaart diye öten kırmızı veya penaltı bildirimi olan sesli bildirim geldi. Eyvah dedim penaltı mi? Hayir Kasımpaşa kırmızı dedi. Ulan dedim inşallah penaltı falan yoktur. Sonra foruma baktım penaltı falan değilmiş. 2 dk geçmeden gol bildirimi geldi. Yıkılmış gibiydim. İçten içe 0-0 bitecek galiba lan demiştim. Bunların ben balina sokayım lan diye bağırdım. Eşim zaten fark atarlar diyordun hiç değilse fark aramadilar dedi. Foruma bakayım da nasıl insanlar sovuyor derken o mesajı gördüm. 1 sayfalık Zeytinlinin gooooool yazısını. Şaka falan sandım bir anda alt komşu camı açıp adaleeeeet lan adaleeet diye bağırdı. İşte o an müthiş bir duyguydu.
Bu yolun sonu şampiyonluk olsun. Bizi utandirmayin lan topçular teknik ekip Allah rızası için