SL 25/26 H:23 | Fenerbahçe 1-1 Kasımpaşa | MS | 23 Şubat | beIN Sports 1

DİKKAT DİKKAT 📢📢📢

Abi bizim forumda bazi arkadaşlar gereksiz anadolu takimlarina yükleniyorlar pasa diyordunuz buyrun 4 puan caldi fenerden
Safi dediginiz kocaeli bile fenere ilk yarı top göstermedi asansioyla actilar kilidi.
Herkes kazanmak icin oynar

Kemal Özdeş mi yoksa Fuat Çapa mı ele gecirmis olabilir bu hesabı 😌
 
Son düzenleme:
Dedik kardeşim dedik işin ucunda küme düşmek varsa herkesin fıtratı değişir. Kolay fiksturmus nah kolay her sene en korktuğum şey son haftalar potadaki takımlarla oynamaktır. Denizliyi hatırlayın. Denizli'nin götü alev alevdi yoksa sittin sene şampiyon olamazdik

Maçın başında öyle ama Denizli o sondaki 16dk uzatmayı diğer maçların sonuçlarına göre "yenilse de ligde kalacak" şekilde oynadı...
 
İzlemedim. Ciddi bir şey soracağım 8 dk uzatma gösterilen maçta nasıl 16 dk uzatma oluyor? 2 gol bile olsa.
Kasimpasa'nin 110. dakikadaki golune kadar her sey normal. Cunku fbliler gol attiktan sonra sakatlik numarasi yaptilar, oyun durdu. Asil garip olan K.pasa gol attiktan sonra 3-4 dakika daha oynatti oyunu.
 
Ofsayt abi o zaman bu da. Yani demek istediğim var bunun için gelmedi. Didik didik etsen her golde bişey bulursun. Var ofsayt için ve major hata yapılmasın diye geldi anasını satıyım var da bile eyyam yapılıyor hem de kralı yapılıyor.

Bunlara prim vermeden vura vura gitmek lazım çünkü sineğin yağını çıkarıyor herifler.
Bizim gol de ofsayt degil, fb'nin bugunku golu de ofsayt degil. Bu kadar basit. Bize operasyon yapildi. Olan bu en basit haliyle.
 
Hala sevinçten ne yapacağımı şaşırmış haldeyim. Dk 20 falandı maçı izlemiyordum mackolikten skor bakıyordum arada. Eşim dedi komşular okey oynamak istiyor çağırayım mı? Dedim gelsinler. Okey oynuyoruz vs arada bakıyorum ilk yarı bitmiş alla alla dedim fener atar muhakkak. 2. Yarı başladı 60 Lara kadar açmadım Maçkolik. Açtığımda dakika 63 falandı. Ulan dedim yine bir penaltı falan olur bişey olur boşver ümitlenme oğlum falan. 80den sonra hafiften yoksa oluyor mu lan diyerekten mackoligi full takip ederken eşime yakalandım kapat totemi bozma dedi. Kapattım 90+8 bildirimi geldi. Hay dedim anasını avradını noldu +8 lik acaba. Daha sonra eşimin telefonuna o caaaart diye öten kırmızı veya penaltı bildirimi olan sesli bildirim geldi. Eyvah dedim penaltı mi? Hayir Kasımpaşa kırmızı dedi. Ulan dedim inşallah penaltı falan yoktur. Sonra foruma baktım penaltı falan değilmiş. 2 dk geçmeden gol bildirimi geldi. Yıkılmış gibiydim. İçten içe 0-0 bitecek galiba lan demiştim. Bunların ben balina sokayım lan diye bağırdım. Eşim zaten fark atarlar diyordun hiç değilse fark aramadilar dedi. Foruma bakayım da nasıl insanlar sovuyor derken o mesajı gördüm. 1 sayfalık Zeytinlinin gooooool yazısını. Şaka falan sandım bir anda alt komşu camı açıp adaleeeeet lan adaleeet diye bağırdı. İşte o an müthiş bir duyguydu.

Bu yolun sonu şampiyonluk olsun. Bizi utandirmayin lan topçular teknik ekip Allah rızası için
Senin her tarafta futbolla ilgilenen insanlar var demek, komsular, esin falan. Ben burada yalnizim, ABDlilerin Turk ligini birak, futbolla ilgileneni neredeyse yok, esim de zaten futbolu hic sevmiyor. :D Bazen eski gunleri ozluyorum, boyle arkadaslarla bulusup maclari izlerdik falan.
 
Beyler yıllardir izlemem fener maçlarını. Bu son dakika gollerini göremediğim için keşke izleseydim derim hep ama işte totem yapıyoruz. Dün uzun aradan sonra açtım izledim ulan size bişey deyim mi yıllardır aradığım mutluluk ve acıyı 5 dk içinde yaşadım. Dopamin reseptorlerim parçalandı resmen. Juve maçında bu kadar heyecan yaşamadım kuran çarpsın.
 
Dün maçı 90 dk izledim. Tek izlediğim zaman fener maçlarını genelde puan kaybediyorlar :) . Dün kpaşa da golü atan eleman ilk 11 başlasaymış muhtemelen kpaşa maçı alırmış. Şerefsiz tff nin bu Nene,Talisca ve Asensio piçine bir çözüm bulması lazım. Hadi nene talisca şerefsizler. ulan asensio sen madrid, psg görmüş adamsın ilk yarıda topu çekti kendi kendine düştü ayağını tutuyor ve faul aldı. inanılır gibi değil ya, etmediğim küfür kalmadı ama işte son dk yeni bir travma ile tam bize söverken içlerinde patladı. yenilseler bu kadar sevinmezdim.
 
Bunu bir kere daha yapmıştım

Maçı açmadım
Dk 20 civarı koltuğun köşesine oturup forumdaki bu başlığı açtım
Hiç kımıldamadan sürekli yenileyerek bütün yazılanları okumaya başladım
Hanım bişi söylüyor şşşş işareti yapıyorum falan anladı o
Küçük oğlan geliyor, hanım dokunma oğlum babana babanın işi var diyor
Devre arası dahil öylece oturdum. Sürekli refresh
Dk 88 civarı sanırım büyük oğlan geldi kumanda arıyor
Hayır dedim bağırdım. O da tırstı gitti
Sonra attı piçler
Yine bozmadım istifimi
Sonra büyük oğlan içerden gol diye bağırdı
Arkadaşlarıyla oyun oynuyor ona mı gol dedi acaba derken
Başlığı yeniledim. Yazan arkadaş da heyecandan şöyle yazmış
Fenerbahçe 1 - 10 Kasımpaşa
Anladım ki Paşa atmış
Ulan ne heyecandı be
Sonra kalktım ana avrat küfürle beraber maçı açtım
Son 2-3 dakikayı izledim

Helal GSC. Totemim oldunuz
 
Geri
Üst Alt