SL 25/26 H:23 | Fenerbahçe 1-1 Kasımpaşa | MS | 23 Şubat | beIN Sports 1

Şöyle yorumları felan dinleyim dedim bu maçla ilgili Türk spor medyası resmen koca bir fb tv olmuş buna YouTube kanalları da dahil herkeste bir üzüntü bir matem havası vardı sanki milli takım yenilmiş gibiydi
 
Acaip garip camia lan bunlar mystic bir güç var
Gidip zor maçları kazanıp havaya girip umitleniyorlar
Tam ölmesi gerektiği anda olüyorlar
Acaip zevkli
 
Geri
Üst Alt