STBL 15/16 H:29 | Galatasaray Odeabank 139-134 Türk Telekom | M.S | 4 Mayıs | NTV Spor

Uğur İz

GS
Yönetici
Administrator
Katılım
10 Mart 2013
Mesajlar
121.430
Tepkime puanı
158.047
Puan
5.068
68kap0.png


VabW7Z.png
v.png
1v5WvG.png


Spor Toto Basketbol Ligi 15/16 Sezonu 29. Hafta
Galatasaray Odeabank - Türk Telekom
Abdi İpekçi Arena
4 Mayıs Çarşamba
18.30

ABkJJwEI_bigger.png
 
Türk telekomu kümeye yolluyacağımız maç.
 
Türk telekomu kümeye yolluyacağımız maç.
Telekom dustu zaten. Haislip falan kulup olarak degil de bireysel olarak kumede kalmak icin asilir, zor mac olur
Zaten hem antrenmansiz cikacsgiz hem rotasyonumuz cok dar olacak. Sakatlik falan olmasin da kazanmasak da cok umrumda olmaz benim sahsen.
Bi de sanirim Ege'yi bu mac biraz fazla kullanacagiz, umarim iyi degerlendirir
 
Telekom dustu zaten. Haislip falan kulup olarak degil de bireysel olarak kumede kalmak icin asilir, zor mac olur
Zaten hem antrenmansiz cikacsgiz hem rotasyonumuz cok dar olacak. Sakatlik falan olmasin da kazanmasak da cok umrumda olmaz benim sahsen.
Bi de sanirim Ege'yi bu mac biraz fazla kullanacagiz, umarim iyi degerlendirir

Telekom'un ufak bir şansı daha var.

https://www.gscimbom.com/forum/f22-stbl-tkbl/turk-telekom-kume-dusmek-uzere-140671/#post8413132
 
Telekom dustu zaten. Haislip falan kulup olarak degil de bireysel olarak kumede kalmak icin asilir, zor mac olur
Zaten hem antrenmansiz cikacsgiz hem rotasyonumuz cok dar olacak. Sakatlik falan olmasin da kazanmasak da cok umrumda olmaz benim sahsen.
Bi de sanirim Ege'yi bu mac biraz fazla kullanacagiz, umarim iyi degerlendirir

Dusan , ege , doğukan falan oynasın kendilerini bulsunlar play off maçlarında 5 10 dk oynayacak kıvama gelmemeliler.
 
Dusan , ege , doğukan falan oynasın kendilerini bulsunlar play off maçlarında 5 10 dk oynayacak kıvama gelmemeliler.
Ege'nin besiktas macinda sansini iyi kullandigini , dakika hak ettigini ce verecegini sogledi Hoca.
Dogukan pek iyi kullanamadi ama yine bi 5 10 dk dener heralde onu da.
Dusan da belinden sakatmis. Tam da zamanini buluyorlar arkadas. Su an Dusan icin ana rotasyona girmek icin idealdi, Caleb icin de sut ritmini tekrar bulmasi icin. O da sakat.
 
Şafak reisi niye kullanmıyoruz. Bu maçlarda oynasın bari

SM-N9000Q cihazımdan gönderildi
 
Telekom resmi olarak kume dustu
 
Şilb yanıyor.

{taptap}
 
Mallaştık

{taptap}
 
Bazi kuslar yine otuyor mac sonunu bekleyin bir.
 
sinana tampon yapıldı şimdi coşar diyecektim 3lükle başladı :D
 
Geri
Üst Alt