Baki Özden
Büyük Kaptan
- 14 Haziran 2010
- 20.716
- 229
- 1.263
Eskişehir maçını almak şart oldu.İnsallah şu maçtan gereken dersleri çıkarırız Eskişehir de en az Bursa kadar iyi takım bugünkü gibi sinik oynarsak galibiyet falan alamayız.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Takim cok havalarda, simarmis. 1 gol atip rölantiye aliyor. Böyle birsey varmi ya. Rakibe gülüyoruz ama rezalet futbolla bile adamlar yenebiliyor, biz ise maci veriyoruz.
şu forumu da eski haline getirin ,ne oldu sanki bu hale getirince..kötü olmuş bence
Yahu her topu rakibe veren, aşırı özgüvenden sürekli hata yapan Drogbanın çıkmasındaki hata nerde biri bana bunu anlatsın.
Önemli Drogbanın çıkması değil yerine giren kazma
Bjk yi daha 2012'de yendik ya. Aydın attıydı![]()
Hay ağzın bal yesin.Bu ne böyle şu yoruma cevap yazmak için bile ne kadar bekledim.
Arda gelmez belli, en azından erkan zengini falan almaya calısalım. Cumaya kadar bitirelim işi bize karşı oynamasın hiç olmazsaYoksa eskişehirdede galibiyet hayal
Bjk yi daha 2012'de yendik ya. Aydın attıydı![]()
Hakkaten çok içimizi rahatlattın
Yahu her topu rakibe veren, aşırı özgüvenden sürekli hata yapan Drogbanın çıkmasındaki hata nerde biri bana bunu anlatsın.
Önemli Drogbanın çıkması değil yerine giren kazma
Drogba reis vs tamam. Konu bu değil. Drogba'nın yapısı gereği pivot özellikler ive top tutan bir tarzının olması. Burak'a atarsın ya o topa gider Burak pozisyon olur ya da attığın gibi geri döner. Deplasmandasın, skor sende. Bu durumda hangi oyuncu çıkar ? Soruyorum size. Hatta ayağında top tutan adamları doldurursun takıma o dakikalarda. Hamit-Burak çıkar, Drogba-Emre ya da Engin girer skor bile bulursun. Yetmiyor Umut'u alıyor birde. Delirmemek elde değil. Tamamen teknik heyet yüzünden gitti 2 puan. Ve bu Bursa rezil oynuyor.