STSL 13/14 H:2 | Bursaspor 1-1 Galatasaray | M.S | 25 Ağustos

Eskişehir maçını almak şart oldu.İnsallah şu maçtan gereken dersleri çıkarırız Eskişehir de en az Bursa kadar iyi takım bugünkü gibi sinik oynarsak galibiyet falan alamayız.
 
bundan sonra her bursa galatasaray maçında beraberliğe ev araba basacam. haftaya da eskişehir garanti beraberlik
 
Takim cok havalarda, simarmis. 1 gol atip rölantiye aliyor. Böyle birsey varmi ya. Rakibe gülüyoruz ama rezalet futbolla bile adamlar yenebiliyor, biz ise maci veriyoruz.

Rakip en azından geçen seneden beri bir şekilde öne geçince maçı tutuyor, bizim öyle bir şansımız yok.

Mutlaka ve mutlaka öne geçtikten sonra 2-3 parçalamamız lazım aksi halde her türlü gol yeriz.
 
Ya gecen sene bir kac mac hatirliorum schalke hatta deplasmandaki madrid maci onda bile oyna gore mac ici strateji degistirebiliyorduk. Kotu oynarken bir anda degisip rakibe oynumuzu kabul ettiriyorduk. Birde su maca bakiyorum evet diyorum puan kaybi elbet olur ama kosmadan futbolmu oynanir arkadas ya.



GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
Yahu her topu rakibe veren, aşırı özgüvenden sürekli hata yapan Drogbanın çıkmasındaki hata nerde biri bana bunu anlatsın.

Önemli Drogbanın çıkması değil yerine giren kazma



Drogba reis vs tamam. Konu bu değil. Drogba'nın yapısı gereği pivot özellikler ive top tutan bir tarzının olması. Burak'a atarsın ya o topa gider Burak pozisyon olur ya da attığın gibi geri döner. Deplasmandasın, skor sende. Bu durumda hangi oyuncu çıkar ? Soruyorum size. Hatta ayağında top tutan adamları doldurursun takıma o dakikalarda. Hamit-Burak çıkar, Drogba-Emre ya da Engin girer skor bile bulursun. Yetmiyor Umut'u alıyor birde. Delirmemek elde değil. Tamamen teknik heyet yüzünden gitti 2 puan. Ve bu Bursa rezil oynuyor.
 
Bjk yi daha 2012'de yendik ya. Aydın attıydı :D



Bosver ya. 1 kere kazandin, 10 kere puan kaybettin. Her sene aynisi yani. Bunu hepimiz biliyoruz.



Haftaya Eskisehir´den de cikamayacagiz biz. Cünkü bu tip atmosferleri kaldiramiyoruz. Kesin bu.



Sampiyonlukla alakasi yok. Yine oluruz belki, ama bu fobi beni deli ediyor artik.
 
elimizdeki maçı verdik...başka hiçbir açıklamaya gerek yok .... o kenar değişikliklerini kimin yaptığını gerçekten çok ama çok merak ediyorum ya ...bide arkadaş şu emre çolakı allah rızası için tekme tokat döve döve kovun artık
 
Yahu her topu rakibe veren, aşırı özgüvenden sürekli hata yapan Drogbanın çıkmasındaki hata nerde biri bana bunu anlatsın.

Önemli Drogbanın çıkması değil yerine giren kazma

sen olayin özünü anlamamissin,bizim takimda drogba cikip yerine girebilecek kapasitede adammi varki drogba cikiyor.adam defanstan en az 5 top cikardi,2 stoperi defansta cakili birakta.o ciktiktan sonra bursa stoperleri ile ailece ustumuze rahatca geldi.demiyosunki yutuyen burak,rezil oynayan hamit dururken drogba nasil cikar,drogbanin cikmasinin neyi dogru
 
engin takıma girmeli artık..gerekirse yekta da sol kanatta oynasın...sever o top sürmeyi,çalım atmayı..drogba da tek forvet.
 
Drogba reis vs tamam. Konu bu değil. Drogba'nın yapısı gereği pivot özellikler ive top tutan bir tarzının olması. Burak'a atarsın ya o topa gider Burak pozisyon olur ya da attığın gibi geri döner. Deplasmandasın, skor sende. Bu durumda hangi oyuncu çıkar ? Soruyorum size. Hatta ayağında top tutan adamları doldurursun takıma o dakikalarda. Hamit-Burak çıkar, Drogba-Emre ya da Engin girer skor bile bulursun. Yetmiyor Umut'u alıyor birde. Delirmemek elde değil. Tamamen teknik heyet yüzünden gitti 2 puan. Ve bu Bursa rezil oynuyor.

Güzel kardeşim elbetteki normal şartlarda Drogba kalır sahada ama bugünki sapır sapır dökülen Drogba değil.

İlaveten hepimiz belki kabul etmekte zorlanıyoruz ama Drogbanın egosu bazen takımı aşırı olumsuz etkiliyor.
 
Bursa deplasmanda 1 puan iyidir ancak macin hicbir bolumunde oyunu domine edemedik.

Hele 1-0 one gectikten sonra resmen uzerine yatmaya calistik.
 
Geri
Üst Alt